آغاز ثبت نام جشنواره اسب اصیل ترکمن

جشنواره بزرگ اسب اصیل ترکمن به مدت سه روز از تاریخ 1 الی 3 شهریور ماه در مجموعه سوارکاری نوروزآباد تهران برگزار خواهد شد.
اولین روز این جشنواره راس ساعت 10 صبح اول شهریور ماه با رقابت اسبهای اصیل ترکمن در رشته زیبایی با قضاوت داوران خارجی خواهد بود. مالکین محترم و پرورش دهندگان اسب اصیل ترکمن در کشور جهت ثبت نام در این جشنواره می بایست از تاریخ 96/5/15 لغایت پایان 96/5/25 از طریق سایت رسمی فدراسیون سوارکاری کشور و یا لینک
http://eis.feiri.ir/regjashnvareh.aspx
نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. هزینه ثبت نام جهت شرکت در جشنواره یک میلیون ریال می باشد و تاییدیه معاونت محترم فنی فدراسیون قبل از برگزاری جشنواره در خصوص موارد تبارنامه ای و اصالت اسبهای شرکت کننده، اخذ خواهد گردید.
روز دوم شهریور ماه مسابقات پرش با اسب نژاد ترکمن در مجموعه نوروز آباد برگزار خواهد گردید که مالکین و علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می بایست حداکثر تا تاریخ 96/5/25 با جناب آقای امیرسینا اژدری 09123863005 تماس حاصل فرمایند.
روز سوم شهریور ماه مسابقات اسبدوانی نژاد ترکمن برگزار خواهد گردید که جهت ثبت نام در این مسابقات مالکین محترم می توانند با شماره 09111722347 جناب حکیم ایگدری نهایتا تا تاریخ 96/5/25 تماس حاصل فرمایند.

جهت هماهنگی باکسهای نوروزآباد و اسکان اسبها با جناب آقای حمید قرنجیک 09123861022 تماس حاصل فرمایند.

 

http://eis.feiri.ir/regjashnvareh.aspx

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد