اطلاعیه دوره ارتقا به دامپزشک استانی رویداد تمامی رشته های سوارکاری + افسردوپینگ رویدادهای سوارکاری + بازآموزی تمامی دامپزشکان رویداد در هر سطحی

اطلاعيه آموزشى

كميته آموزش فدراسيون سواركارى ج.ا.ا. با همکاری کمیته دامپزشکی و مبارزه با دوپینگ فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا. و به میزبانی هیات سوارکاری استان گیلان برگزار مینمایند

دوره ارتقا به دامپزشک استانی رویداد تمامی رشته های سوارکاری + افسردوپینگ رویدادهای سوارکاری + بازآموزی تمامی دامپزشکان رویداد در هر سطحی

مدرس دوره  : دکتر احمدرضا چراغی

محل برگزارى: گیلان، شهرستان رشت.

زمان برگزاری: 14 آذر ماه 1402   مهلت ثبت نام: 8 آذر 1402

ساعت برگزاری: 9 الی 17

هزینه ثبت نام:  000,800, 7ریال

حدنصاب برگزاری کلاس: 15 نفر      حداکثر ظرفیت کلاس : 30 نفر

  شرایط شرکت درکلاس

1. شرکت در کلاس صرفآ برای دارندگان مدرک دکترای عمومی دامپزشکی یا مدارک بالاتر که دکترای عمومی دامپزشکی را نیز گذرانده باشند،دارابودن کارت نظام دامپزشکی و گواهی فارغ التحصیلی یا دانشنامه.

2. ارائه معرفی نامه کتبی از طرف هیات سوارکاری استان مربوطه الزامیست.

3. شرکت بعنوان مستمع آزاد، دانشجوی درحال فارغ التحصیلی و هر عنوان دیگری اکیداً ممنوع است.

4. اولویت اصلی این کلاس برای استان‌های گیلان ، مازندران وگلستان بوده ، در صورت ظرفیت باقیمانده از سایر استان‌های کشور نیز ثبت نام مجاز است.

5.عضویت در فدراسیون سوارکاری

6.حداکثر سن 50 سال

7.ثبت نام در وب سایت فدراسیون سوارکاری

تبصره: استان‌های البرز، تهران، اصفهان، فارس و آذربایجان مجاز به ثبت نام در این دوره نیستند و در صورت ثبت نام از فهرست ثبت نام حذف خواهند شد.

تذکر1: ظرفیت شرکت در کلاس و مهلت ثبت نام دو گزینه مجزا هستند و بدیهی است هر کدام از این دو گزینه زودتر به اتمام برسد ثبت نام بسته خواهد شد و امکان تمدید مهلت ثبت نام و یا افزایش ظرفیت نیست، ضمناً ثبت نام در کلیه دوره های آموزشی فدراسیون سوارکاری صرفاً از طریق سایت فدراسیون انجام می­گردد.

تذکر 2: متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی، با عضویت های: 1.سوارکار/چابکسوار ، 2. عضویت کامل، میتوانند در سایت ثبت نام نمایند.

تذکر 3: در صورت بروز مشکل حین ورود به سایت و یا ثبت نام، در زمان اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه، صرفا با داخلی103 فدراسیون تماس صورت می پذیرد.

لینک ثبت نام :

https://portal.feiri.ir/Educations/ClassView/10868

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد