اطلاعیه دوره بازآموزی داوران پرش با اسب

اطلاعيه آموزشى
كميته آموزش و استعدادیابی با همكارى كميته داوران فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا. برگزار مينمايند:
”  دوره بازآموزی داوران پرش با اسب “
تاريخ برگزارى: ٦ اسفند ماه ١٤٠١ .
ساعت شروع: 9:٠٠ صبح .
مکان برگزاری: باشگاه سوارکاری استاد رضایی (بام)
مهلت ثبت نام: ساعت ١٤ روز 3 اسفند ماه ١٤٠١. 
هزينه ثبت نام دوره: ٣،٥٠٠،٠٠٠ ریال.
تذکر ١: کلیه اطلاعات مورد نیاز افراد جهت شرکت در این دوره آموزشی در اطلاعیه درج شده لذا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه نموده و جهت ثبت نام اقدام نمایید.
تذکر ٢: مطابق آیین نامه آموزشی كليه داورانى كه بيش از ٢ سال از تاريخ صدور مدرك داورى و يا آخرين بازآموزى آنها گذشته باشد موظفند براى ادامه فعاليت در دوره بازآموزى شركت نمايند.
تذكر ٣: شرط احتساب دوره بازآموزى، پذيرش در آزمون است و افراد در صورت عدم پذيرش تا زمان شركت مجدد در دوره بازآموزى و قبولى در آزمون امكان حضور در مسابقات به عنوان داور را ندارند.
تذكر ٤: ظرفیت شرکت در کلاس و مهلت ثبت نام دو گزینه مجزا هستند و بدیهیست هر کدام از این دو گزینه زودتر به اتمام برسد ثبت نام بسته خواهد شد و بعد از آن امکان تمدید مهلت ثبت نام و یا افزایش ظرفیت نیست. خواهشمند است بعد از آن برای ثبت نام تماس نگیرید. همچنین یادآور میگردد ثبت نام در کلیه دوره های آموزشی فدراسیون سوارکاری صرفا از طریق سایت فدراسیون انجام میگردد.
تذکر ٥: افراد جهت شرکت در این دوره آموزشی، با عضویت های: 1.کادر فنی و اجرایی ، 2. عضویت کامل، میتوانند در سایت ثبت نام نمایند.
تذکر ٦: در صورت بروز مشکل حین ورود به سایت و یا ثبت نام، در زمان اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه (٨ صبح لغايت ١٤ بعد از ظهر) صرفا با داخلى ١٠٣ فدراسیون تماس بگیرید. بخش آموزش در این خصوص نمیتواند به افراد کمک کند.
لینک عضویت:
https://portal.feiri.ir/Login 
لینک ثبت نام:
https://portal.feiri.ir/Class/AddClass/9573

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد