اطلاعیه دوره بازآموزی مربیگری درجه 3به صورت سراسری به میزبانی استان تهران

اطلاعيه آموزشى

كميته آموزش فدراسيون سواركارى ج.ا.ا با همكارى كميته مربیان دوره بازآموزی مربیگری که به صورت سراسری و به میزبانی استان تهران برگزار مي نمايد:

دوره بازآموزی مربیگری درجه 3به صورت سراسری به میزبانی استان تهران
تاريخ برگزارى:4 آذر 1402
زمان : ساعت 9 صبح
محل برگزارى : تهران
مهلت ثبت نام : 1 آذر 1402
هزينه ثبت نام : 2.925.000 ريال
شرایط شرکت در دوره :
تذکر 1: کلیه اطلاعات مورد نیاز افراد جهت شرکت در این دوره آموزشی در اطلاعیه درج شده لذا خواهشمند است متن اطلاعیه را به دقت مطالعه نموده و جهت ثبت نام اقدام نمایید.
تذکر 2: این دوره ویژه افرادی است که از اخذ مدرک مربیگری درجه 3 آنها 3 سال گذشته باشد و افراد بومی که معرفی نامه از سوی هیات استان را داشته باشند ، در صورت عدم رعایت شرط مذکور، حتی در صورت حضور در محل، اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داشت و وجه پرداختی ایشان نیز عودت داده نخواهد شد.
تذکر3: ثبت نام در کلیه دوره های آموزشی فدراسیون سوارکاری صرفا از طریق سایت فدراسیون انجام می¬گردد، لذا از شرکت افرادی که در مهلت مقرر ثبت نام ننموده باشند ممانعت خواهد شد.
تذکر 3: افراد جهت شرکت در این دوره آموزشی، با عضویت های: 1.سوارکار/چابکسوار ، 2. عضویت کامل، میتوانند در سایت ثبت نام نمایند.
تذکر 4: در صورت بروز مشکل حین ورود به سایت و یا ثبت نام، در زمان اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه، صرفا با داخلی103 فدراسیون تماس بگیرید. بخش آموزش در این خصوص نمیتواند به افراد کمک کند.

لینک ثبت نام :

https://portal.feiri.ir/Educations/ClassView/10861

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد