اطلاعیه دوره بازآموزی مربیگری درجه 3 استان خوزستان

اطلاعیه
• اطلاعيه آموزشى
كميته آموزش فدراسيون سواركارى ج.ا.ا. با همکاری کمیته مربیان و به میزبانی هیات سوارکاری استان خوزستان برگزار مینمایند:
* دوره بازآموزی مربیگری درجه 3*
محل برگزارى: اهواز – بلوار صنایع فولاد – دامغه کوچک خیابان اول –باشگاه سوارکاری موگهی
زمان برگزاری: شنبه 13 اسفندماه 1401.
ساعت شروع: 9:00 صبح .   
هزینه ثبت نام: 2،250،000 ریال.
مهلت ثبت نام: چهارشنبه 10 اسفند ماه 1401.
*كليه اطلاعات لازم در اطلاعيه قيد شده است، لطفا به دقت و كامل متن را مطالعه بفرماييد:
تذکر 1: مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست و ظرفیت شرکت در کلاس قابل افزایش نمیباشد، لذا به اطلاع میرساند با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان، هر چه سریعتر جهت ثبت نام به سایت فدراسیون مراجعه فرمایید. 
تذکر 2: ظرفیت شرکت در کلاس و مهلت ثبت نام دو گزینه مجزا هستند و بدیهیست هر کدام از این دو گزینه زودتر به اتمام برسد ثبت نام بسته خواهد شد و بعد از آن امکان تمدید مهلت ثبت نام و یا افزایش ظرفیت نیست. خواهشمند است بعد از آن برای ثبت نام تماس نگیرید. همچنین یادآور میگردد ثبت نام در کلیه دوره های آموزشی فدراسیون سوارکاری صرفا از طریق سایت فدراسیون انجام میگردد.
تذکر 3: شرکت در این دوره فقط برای کلیه مربیان رسمی فدراسیون سوارکاری در استان خوزستان است.
تذکر 4: افراد با عضویت های مدرس/مربی ، سوارکار/چابکسوار و عضویت کامل میتوانند در این دوره آموزشی ثبت نام نمایند.
( *مربى رسمى به كسى اطلاق ميشود كه مدرك رسمى مربيگرى از فدراسيون سواركارى ج.ا.ا. داشته باشد، لذا خواهشمند است افرادى كه مدرك مربيگرى ندارند به هيچ وجه ثبت نام ننمايند. در غير اين صورت با توجه به محدوديت تعداد شركت كنندگان و تضییع حق تعداد زيادى از مربيان رسمى که نیاز به شركت در دوره بازآموزى دارند، اجازه حضور در كلاس به افرادى كه به اشتباه ثبت نام كرده اند داده  نخواهد شد، و وجه ثبت نام كلاس نيز عودت داده نخواهد شد.
عضويت سواركار/چابكسوار به اين دليل قيد شده است كه گاهاً بعضى از مربيانى كه در مسابقات مختلف فدراسيون شركت مينمايند، با عضويت سواركار در سايت عضو شده اند، لذا اينكه اين عضويت در عضويتهاى مجاز به ثبت نام مطرح گرديده است توجيهى براى افراد فاقد مدرك مربيگرى نيست.) 
تذکر 5: در صورت بروز مشکل در روند عضویت و یا ورود به سایت، در ساعت اداری روز های شنبه تا چهارشنبه با داخلی 103 فدراسیون، تماس حاصل فرمایید.
تذکر مهم: مطابق دستورالعمل های ابلاغی وزارت ورزش و آئین نامه آموزشی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا. مدارک مربیگری از تاریخ صدور حداکثر سه سال معتبر میباشند، لذا افراد جهت ادامه فعالیت بعد از زمان اعتبار مدرک خود، موظف به گذراندن دوره های بازآموزی هستند.
به اطلاع آن دسته از افرادی که متقاضی دریافت مجوز فعالیت در باشگاههای سوارکاری در استان های مختلف کشور میباشند نیز میرساند با توجه به قوانین جدید وزارت ورزش، و لزوم بارگذاری مدارک مربیگری در سامانه مبین وزارت ورزش، این فدراسیون از پذیرفتن افرادی که تاریخ اعتبار مدارک آنها به پایان رسیده است معذور است.
لينك عضويت:
https://portal.feiri.ir/Public/Register

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد