اطلاعیه مسابقات پرش با اسب بین المللی نونهالان.نوجوانان.جوانان تهران

مسابقات پرش با اسب بین المللی نونهالان.نوجوانان.جوانان تهران به صورت اسب “قرعه کشی” در مدت سه روز با انجام دو مسابقه از تاریخ 16 تا 18 تیرماه در باشگاه سوارکاری بام واقع در پارک چیتگر تهران برگزار میگردد. در این مسابقات بیش از بیست و پنج سوارکار خارجی از هشت کشور دنیا حضور خواهند داشت.

سوارکاران منتخب از لیست رده بندی فدراسیون سوارکاری ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی نونهالان.نوجوانان.جوانان، لازم است با مطالعه دقیق موارد مندرج در این صفحه، حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 26 خرداد ماه از طریق ارسال پیامک به شماره 09192175157 با ذکر نام سوارکار، رده سنی رقابت و شماره تماس، حضور خود را تأیید و تا ساعت 12 شب شنبه 29 خرداد ماه فرم ثبت نام را تکمیل و به دبیرخانه مسابقات به آدرس “csievents@feiri.ir” ایمیل نمایند.

دانلود فرم ثبت نام: Entry Form 1

اسامی سوارکاران منتخب نونهال–     سوارکاران منتخب نوجوان –   اسامی سوارکاران منتخب جوان

لازم به ذکر میباشد که عدم اطلاع رسانی در روز سه شنبه و یا عدم ارسال فرم تا ساعت 12:00 شب روز جمعه (به وقت ایران) به منزله انصراف قطعی سوارکار از حضور در این مسابقات و ایجاد فرصت ثبت نام برای سوارکاران با رده بندی پایین تر تلقی میگردد.

  1. فرم درخواست شرکت در مسابقات CSI برای رده های نونهالان و نوجوانان باید توسط ولی آنها امضاء گردیده و در رده جوانان تنها امضای سوارکار کافی می باشد.
  1. هر سوارکار برای حضور در مسابقات میبایست (دو)2 رأس اسب تنها با در نظر گرفتن شرایط زیر معرفی نماید:

اسب های معرفی شده در هر رده سنی میبایست در سال 1394 یا 1395 حداقل در دو مسابقه ملی یا استانی در حداقل ارتفاع های زیرحائز رتبه شده باشند.

بدیهی است نوع مسابقه اعم از دو بخشی، با باراژ و … و همچنین رده سنی مسابقات مذکور تفاوتی ایجاد نمیکند.

نونهالان 105 سانتیمتر . نوجوانان 115 سانتیمتر . جوانان 120 سانتیمتر

  1. ارائه گواهی تأیید سلامت اسب توسط یکی از دامپزشکان مورد تأیید فدراسیون الزامی است. این گواهی امضای دامپزشک بر روی برگه فرم ثبت نام میباشد.
  1. برای هر دو اسب می بایست یک مراقب دام معرفی گردد که آشنایی کامل با اسبها و آماده سازی آنها داشته باشد. به علت حضور این مراقب در کنار اسب ها در زمان مسابقات، در پایان رقابت ها از اسب های اختصاص یافته به سوارکاران ایران تست دوپینگ با رعایت قوانین ملی ایران انجام میپذیرد.
  1. برای هر رده سنی 2 مسابقه در نظرگرفته شده است که در یکی از این مسابقات سوارکار با یکی از اسبهای خود در تیم دو نفره طبق قرعه پرش خواهد کرد و اسب دیگر به هم تیمی او تعلق می گیرد (به جز تیم های با دو عضو ایرانی “در صورت وجود” که هر سوارکار با یک اسب خود به میدان میرود و اسب دیگر طبق قرعه به لیست اسب های ذخیره میرود) در مسابقه دیگر تمامی اسبها بین شرکت کنندگان قرعه کشی خواهد شد. امتیاز مسابقه اول که به صورت تیمی دو نفره برگزار میگردد با در نظر گرفتن مجموع امتیاز کسب شده توسط هر دو سوارکار، علاوه بر ارسال به فدراسیون جهانی در رده بندی فدراسیون سوارکاری ایران نیز محاسبه میگردد.
  1. جهت حفظ سلامت اسب ها تنها از یراق آلات ارسالی به همراه اسب استفاده خواهد گردید، لذا در ارسال لوازم اسب ها دقت فرمایید.
  1. یک هفته قبل از شروع مسابقات، تاریخ و ساعت دقیق ورود اسب ها به محل انجام رقابت ها اطلاع رسانی خواهد گردید. تأخیر بیش از سی دقیقه و یا عدم حضور موجب حذف سوارکار و به علت تأیید قبلی، مشمول جریمه مصوب کمیته انضباطی فدراسیون میگردد. لازم به ذکر است که در مدت زمان رقابت ها به جز کادر فنی رویداد و مراقبین اسبها، هیچ شخص دیگری اجازه ورود به اصطبل ها و یا تماس با اسب ها را نخواهد داشت (به جز در موارد ضروری).
  1. تیم های ایران در هر سه رده سنی جهت انجام امور اداری مسابقات دارای سرپرست بوده اما مربیگری سوارکاران در مانژ در صورت تمایل بر عهده مربی اصلی خود سوارکاران میباشد.
  1. از آنجا که این مسابقات به صورت اسب قرعه کشی برگزار می گردد شامل قوانین خاصی میباشد. کادر فنی این رقابتها با مشاهده هرگونه خشونت با اسب (حتی اسب معرفی شده توسط خود سوارکار) موظف هستند به شدت با فرد خاطی برخورد نمایند، این برخورد عمدتاً شامل حذف سوارکار از کل رویداد می باشد.

این فرم شامل دو صفحه می باشد که صفحه اول مربوط به قوانین و دستور العمل ها و صفحه دوم جهت تکمیل فرایند ثبت نام در مسابقات است. امضاهای صفحه دوم به معنای تأیید تمامی موارد مندرج در هر دو صفحه است.

 

دانلود فرم ثبت نام مسابقه

Entry Form 1

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد