اطلاعیه مسابقه سوارکاری پونی استان اصفهان جام نقش جهان سال 97

به اطلاع می رساند هیات سوارکاری استان اصفهان ، زیر نظر و با همکاری فدراسیون سوارکاری در نظر دارد  مسابقه سوارکاری پونی جام نقش جهان را در روز سه شنبه مورخ  23 مرادماه سال 97 ، دردو بخش اکوی‌فان (مهارت ) و پرش برگزار نماید. این رویداد در رده سنی نونهالان (زیر 14 سال) پیش بینی شده که شرایط آن به شرح زیر اعلام میگردد.
1. کودکانی که در مسابقات مختلف سوارکاری با اسب بزرگ شرکت کرده و یا شرکت می کنند مجاز به شرکت در مسابقات پونی سواری نمی باشند.
2. بخش پرش در دو رده 20 تا 30 سانتی متر (مبتدی) و 40 تا 50 سانتی متر (پیشرفته) برگزارمی شود.
3. سوارکارانی که سه بار در رده مهارت شرکت کرده‌اند مجاز به شرکت در رده پرش مبتدی میباشند
4. سوارکارانی که پنج باردر مسابقات پرش با اسب رده مبتدی شرکت کرده‌اند مجاز به شرکت در رده پرش پیشرفته میباشند
5. شیوه داوری مسابقات پونی بخش پرش : یک راند طبق جدول A (با باراژ احتمالی)
6. شیوه داوری مسابقات پونی بخش مهارت: نحوه داوری با درنظرگیری خطای سوارکاران به صورت زمانی می باشد
7. پوشیدن لباس رسمی مسابقه برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است.
8. آخرین مهلت ثبت نام برای سوارکاران تا 18 مردادماه و ثبت نام از طریق سایت فدراسیون سوارکاری به نشانی www.feiri.ir امکان پذیر می باشد.
9. تمامی شرکت کنندگان علاوه بر ثبت نام در سایت فدراسیون ، باید معرفی نامه از هیات سوارکاری استان خود داشته باشند و هماهنگی استان ها از طریق مسئول کمیته پونی سواری با مجوز رییس هیات استان مربوطه انجام می پذیرد.
10. امکان اسکان خانواده افراد شرکت کننده در مسابقه در تاریخ 21، 22 و 23 مردادماه در مجموعه خوابگاه های متعلق به دانشگاه آزاداسلامی خوراسگان واقع در بلوار ارغوانیه وجود دارد. افراد متقاضی جهت درخواست اسکان و کسب اطلاعات بیشترحداکثر تا تاریخ  10 مرداد ماه با شماره 09131028361 خانم جلالی نیا تماس حاصل فرمایند.

تبصره : سوارکارانی که در مسابقات قبلی(کشوری و استانی) در رده پرش شرکت نموده اند با تاییدیه هیات استان میتوانند در رده پرش شرکت نمایند و نیازی به طی نمودن سه مسابقه اکوی‌فان ندارند
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09131028361 خانم جلالی نیا تماس حاصل فرمایید.
@feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد