اطلاعیه مهم تمدید زمان جذب نیرو توسط کمیته زیبایی و چشنواره های فدراسیون

 اطلاعیه مهم کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا
♦️ با توجه به استقبال علاقمندان شرکت در دوره های آموزشی کمیته زیبایی  و جشنواره های فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا مبنی بر تمدید زمان  می رساند،این سامانه تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹  مجددا تمدید گردید:
به اطلاع کلیه علاقمندان به فعالیت در رشته های تخصصی زیبایی می رساند کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا در نظر دارد در تمامی زمینه ها(سرکلانتر-داور-کلانتر-دی سی ملی- محاسبات – گوینده)نیروهای واجد شرایط را طی گذراندن چندین کلاس با مدرسین داخلی و خارجی آموزش و با گذراندن دوره های کار آموزی به کارگیری نماید.علاقمندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آدرس ذیل ثبت نام نمایند.
http://horsefestival.ir/?p=1706
❌همچنین داشتن حداقل مدرک دیپلم،۱۸ سال تمام،عدم سوئ پیشینه،فعالیت در صنعت اسب و در برخی از رشته ها تسلط بر زبان انگلیسی الزامی می باشد.
❌در ضمن افراد  ثبت نام کننده فقط قابلیت ثبت نام در ۲ رشته تخصصی را دارا می باشند که پس از بررسی  توسط کمیته زیبایی نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
❌❌ لازم به توضیح است این اعلام آخرین اعلام کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا می باشد.
❌❌❌ضمنا کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا  از تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ ملاک ثبت نام افراد در کلاسهای آموزشی را ثبت نام در سامانه مذکور میداند.درصورت هرگونه راهنمایی با تلفن ۰۹۱۳۳۵۱۶۸۵۲ آقای علیرضا مشکی باف دبیر کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا  تماس حاصل فرمایید.
❇️ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا ❇️

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد