اطلاعیه مهم تمدید و یا اخذ پاسپورت FEI

اطلاعيه مهم
با توجه به افزایش قابل توجه قیمت اسب های ورزشی و به منظور جلوگیری از ضایع شدن حق مالکین عزیز، فدراسیون جهانی سوارکاری (FEI) صدور پاسپورت با نام مالک فعلی را در دستور کار خود قرار داده است.
 به همین منظور احراز مالکیت اسب های ورزشی در مجامع بین المللی نه تنها اهیمت دارد بلکه در افزایش ارزش افزوده اسب ها نیز موثر می باشد. لذا از تمامی مالکین اسب¬های ورزشی درخواست می گردد تا در اسرع وقت در سال جدید میلادی 2021 اقدامات لازم به شرح ذیل جهت تمدید و یا اخذ پاسپورت FEI و یا تغییر مالکیت و سایر تغییرات را معمول نمایند. 
در صورتي كه نام مالك فعلي اسب در پاسپورت FEI آن ثبت نشده باشد، مالک ابتدا بايد جهت احراز مالكيت به معاونت فني مراجعه نماید. لازم به ذکر است ثبت نام مالک در پاسپورت FEI اسب اجباری بوده و هرگونه نقل و انتقال به مالک بعدی باید در معاونت فنی و سپس در پاسپورت اسب ثبت شود.
 پس از انجام امور مربوط به احراز مالکیت، مالکین محترم می توانند جهت انجام امور مربوط به پاسپورت اسب و شناسه FEI به فدراسیون مراجعه نمایند. 
لازم به ذکر است جهت صدور پاسپورت FEI برای اسب، صفحه مربوط به علائم و نشانه¬هاي ظاهري اسب در شناسنامه اصلی آن باید توسط دامپزشك رسمي FEI تکمیل شده و مهر گردد. مالکین محترم در این مورد می توانند با رئیس کمیته دامپزشکی، جناب آقای دکتر شهبازی، تماس حاصل نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد