اطلاعیه مورخه ۹۶/۸/۱۴ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

♦️پیرو اطلاعیه قبلی کمیته زیبایی و  جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور که در خصوص خود اظهاری و ثبت مشخصات فعالان عرصه زیبایی و جشنواره ها صدر شده بود موارد ذیل به اطلاع عموم می رسد :

۱. طبق اعلام قبلی پایان مهلت ثبت نام در سامانه کمیته زیبایی ساعت ۱۸ مورخه ۹۶/۸/۱۵ خواهد بود و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

۲. ملاک ارزیابی و جمع بندی کمیته زیبایی فدراسیون برای فعالان، در مرحله اول مدارک ارائه شده معتبر توسط افراد در سامانه می باشد. لذا افرادی که تا کنون موفق به تکمیل و ثبت مدارک خود در سامانه نشده اند تا ساعت ۱۸ مورخه ۹۶/۸/۱۵ مهلت دارند.

۳. افرادی که در سامانه ثبت نام نموده و دارای مدارک معتبر ملی و یا بین المللی هستند در اولویت اول ساماندهی کمیته بوده و از بین این گروه نمایندگانی جهت حضور در جلسه کمیته زیبایی در تاریخ ۲۰ آبان دعوت خواهد شد.

۴. افرادی که در سامانه ثبت نام نموده اند و فاقد مدارک خاص و معتبر در رشته مربوطه هستند در اولویت دوم ساماندهی کمیته بوده و کمیته زیبایی در خصوص برگزاری دوره ها و امتحان تخصصی توسط مدرسین و ممتحنین خارجی و ملی طبق قوانین کتاب آبی جهت صدور مدرک و گواهی مربوطه اقدام خواهد نمود.

۴. صرف ثبت نام در سامانه به منزله قرار گرفتن در لیست کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون نبوده و پس از بررسی توسط کارگروه تخصصی در کمیته، نتایج نهایی در سایت و کانال رسمی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون اعلام خواهد گردید.

۵. به دلیل وجود محدودیت مکانی در محل فدراسیون در تاریخ ۲۰ آبان نمایندگانی از افراد دارای مدرک در هر زمینه جهت هم اندیشی و بررسی نهایی به جلسه کمیته زیبایی دعوت خواهند شد که لیست نفرات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد گردید.

۶. پس از بررسی نهایی لیست خود اظهاری در سامانه کمیته، جلسه ای با حضور کلیه ثبت نام شدگان مورد تایید  کمیته در محلی مناسب به لحاظ امکانات ظرفیت برگزار خواهد گردید.

۷. برگزاری دوره های آموزشی برای افرادی که طی ۲ سال اخیر در کلاسها و دوره های مختلف شرکت نموده ولی تا کنون موفق به اخذ مدرک و گواهی مربوطه نگردیده اند در اولویت کار کمیته خواهد بود.

۸. پس از بررسی نهایی نتیجه خوداظهاری، لیست فعالان مجاز در عرصه زیبایی و جشنواره ها در سایت و کانال رسمی کمیته زیبایی فدراسیون درج خواهد گردید.

۹. برگزاری دوره های آموزشی در استانها جهت بومی سازی فعالان عرصه زیبایی از برنامه های آتی کمیته زیبایی و جشنواره ها می باشد.

روابط عمومی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد