اطلاعیه مورخه ۹۶/۸/۲۷ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

به اطلاع مالکین، پرورش دهندگان و مربیان محترم عرصه زیبایی و جشنواره ها در تمامی نژاد ها می رساند، به پیوست قوانین مبارزه با مواد و داروهای های ممنوعه و دوپینگ اکاهو به همراه لیست مواد و داروهای غیر مجاز در رشته  زیبایی و جشنواره ها اعلام می گردد. لازم به توضیح است این قانون برای تمامی جشنواره های برگزار شده در سال 96 لازم الاجرا بوده و مالکین و مربیان می بایست موارد ابلاغ شده از لحاظ لیست مواد ممنوعه، میزان محرومیت و جرائم نقدی را در بخشنامه مذکور مد نظر قرار دهند.
لازم به توضیح است اسبهایی که نتایج آزمایش آنها در سال ۹۵ مثبت بوده است با توجه به اتمام دوره محرومیت، به صورت استثناء با پرداخت جریمه نقدی امکان حضور در جشنواره ها را خواهند داشت.

تبصره : زمان محرومیت حضور اسب در جشنواره ها از تاریخ پرداخت جریمه نقدی توسط مالک منظور خواهد گردید. مضاف اینکه از اعلام رسمی نتایج توسط کمیته ضددوپینگ فدراسیون سوارکاری کشور تا زمان پرداخت جریمه نقدی نیز محرومیت حضور اسب در جشنواره ها منظور خواهد گردید.
تبصره : ارائه هیچ گونه گواهی پزشکی دال بر تحت درمان بودن اسب قبل از جشنواره مورد قبول نبوده و اسبهایی که به هر عنوان قبل از جشنواره تحت درمان دارویی از دسته مواد ممنوعه قرار گرفته و در جشنواره تست دوپینگ مثبت اعلام شوند، برابر مقررات اعلام شده (جریمه نقدی و محرومیت از حضور در جشنواره ها) برخورد خواهد شد.
لیست موارد و داروهای غیر مجاز و ممنوعه در کانال رسمی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون درج گردیده است.
متن کامل قوانین مربوط به استفاده از داروهای ممنوعه و قوانین ضد دوپینگ اکاهو و نحوه و میزان محرومیت ها و جرایم نقدی در کانال رسمی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون درج گردیده است.

روابط عمومی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور

2017 Equine Prohibited Substances List_0_1759260822 c29193f3ac9afb0cc63724e21f5aeeee_2017_395359584

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد