اولین جلسه کمیته زیبائی و جشنواره هیاُت سوارکاری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی این جلسه 12 مهر ماه با حضور رییس هیاُت سوارکاری استان، دبیر هیاُت استان، رییس کمیته زیبائی و جشنواره ، رییس هیاُت سوارکاری بخش فرخشهر و حضور مهمانان گرامی آقای فاضلیان از اداره ورزش و جوانان استان و آقای فرهادیان نماینده حراست ورزش استان و تعداد ۷۰ نفر از مالکان اسبهای دره شوری در مجموعه گردشگری و اقامتی هتل صبا تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای سید جلال حسینی، آقای اصغر قائدامینی رئیس کمیته زیبائی و جشنواره هیاُت استان ضمن خیر مقدم به حضار و معرفی خود در رابطه با شروع و نحوه فعالیت این کمیته مطالبی ایراد نمودند.
سپس آقای مهندس فریدون رئیسی دهکردی ریاست هیاُت سوارکاری استان ضمن خیر مقدم به حضار به بیان دید گاهها و مشکلات و همچنین راهکارهای حل مشکلات پرداختند.
در ادامه جلسه تعدادی از مالکان اسبهای دره شوری به بیان مشکلات این نژاد اشاره نموده که موارد مطرح شده توسط مسئولین جواب داده شد.
در انتهای این جلسه افراد علاقه مند به همکاری با کمیته زیبائی و جشنواره ثبت نام نموده و مقرر گردید همکاری لازم را جهت برگزاری همایش با کمیته مذکور و هیاُت استان معمول نمایند.
از مصوبات دیگر این جلسه تاُمین منابع مالی همایش از طریق پرداخت حق ثبت نام اسبهای شرکت کننده و حمایت تعدادی از اسبداران به عنوان اسپانسر همایش بود .
ضمناً مقرر گردید طی جلسه ای در ابتدای هفته آینده با حضور اعضای زیر مجموعه کمیته اسب دره شوری تاریخ و محل این همایش تعیین گردد.photo_2017-10-07_07-54-57

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد