بخشنامه مسابقه ی قهرمانی کشور هنرهای رزمی سواره سال ۱۴۰۰، جام “فجر”

⭕️بخشنامه مسابقه ی قهرمانی کشور  هنرهای رزمی سواره سال ۱۴۰۰، جام “فجر”

این مسابقه در تاريخ ۵ و ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار گردیده و مبالغ ده ملیون ریال برای نفر سوم، پانزده ملیون ریال برای نفر دوم و بیست ملیون ریال برای نفر اول گروه بزرگسال و مبالغ پنج ملیون ریال برای نفر سوم، هفت ملیون ریال برای نفر دوم و ده ملیون ریال برای نفر اول گروه زیر شانزده سال در نظر گرفته شده است.

شرایط عمومی سوارکاران منتخب:
-داشتن بیمه ورزشی
-ثبت نام از طریق سایت فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا
-داشتن تجهیزات مناسب و قانونی ( از شرکت نفرات فاقد تجهیزات استاندار جلوگیری خواهد شد)
-با توجه‌به قوانین سال ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی WHAF  هر شرکت کننده ملزم به استفاده از تنها یک اسب خواهد بود.
-حضور در دوره ی آموزشی/توجیهی در تاریخ ۴ اسفند ماه برای تمامی شرکت کنندگان الزامی بوده و شرکت در تمامی مسابقات آتی تنها در صورت اخذ گواهی حضور در این دوره  مقدور میباشد.

-لباس سوارکاری و یا پوشش سنتی، در هر دو مورد کلاه سوارکاری اجباری می باشد .

شرایط عمومی اسب:
-اسب های شرکت کننده باید دارای مدرک شناسایی معتبر از معاونت فنی فدراسیون سوارکاری و یا شناسنامه ورزشی  باشند و صحت این مطلب توسط نماینده محترم معاونت فنی بررسی خواهد شد ، درصورت عدم رعایت این مطلب ورزشکار از دور مسابقات حذف خواهد شد.
-باتوجه به حضور دامپزشک در میدان درصورت مشاهده هرگونه مشکل اندام حرکتی اسب ، استفاده از ادوات غیرمجاز مانند تعلیمی ثابت یا مهمیز و انواع بدرفتاری وخشونت با اسب منجر به حذف ورزشکار خواهد شد.
-درطول رویداد سوارکار مسئول سلامت اسب بوده وتمامی عواقب حاصله از موارد ذکر شده و همچنین استفاده از داروهای ممنوعه متوجه سوارکار خواهد بود.
-اسب درسامانه فدراسیون ثبت شده ودارای برگه سلامت باشد.

جزئیات فنی:
-مسابقه در طول دو روز و بر اساس قوانین WHAF و WFEA در سایت شماره ی دو استان البرز منطقه ی ساوجبلاغ ،مرکز تخصصی هنرهای رزمی سواره ی PEMA  برگزار خواهد شد.
-با توجه به شرایط خاص کرونا مسابقه بدون تماشاچی و با رعایت پروتکلهای ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

ثبت نام:
-مبلغ ثبت نام سه میلیون ریال بوده و ثبت نام‌تنها از طریق سایت فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا خواهد بود، دوره ی آموزشی توجیهی به صورت رایگان برگزار میشود.
-جلسه ی توجیهی و تست دامپزشکی یک روز قبل و در محل مسابقه خواهد بود، لازم به ذکر است شرکت کنندگان برای استقرار اسبها باید از یکهفته قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

تلفن جهت هماهنگی ۰۹۱۹۶۳۹۲۹۸۸ قورچیان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد