برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان در مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان در مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ،این مسابقات در گروه های سنی جوانان و بزرگسالان ، مالکین غیر حرفه ای ، اسبهای زایچه ایران، نوجوانان و نونهالان با حضور ۴۸ سوارکار و با حضور جناب آقای بازرگان، مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان، دهدشتی سرپرست دبیر کلی فدراسیون سوارکاری برگزار شد.

گروه سنی نونهالان پارسا زارع با پاپیلون از باشگاه المپیک قهرمانی استان در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد و مهرسام شریفی با کیارش فایتر از باشگاه سام خرمدره نائب قهرمان این رده شد و آراد عباسیون با آلیس از باشگاه کالسکه طلایی حائز مقام سوم شد.

گروه سنی نوجوانان حنانه جوادیان با زنیت از باشگاه المپیک به مقام قهرمانی رسید.نگار موسوی با آفابل از باشگاه ستاره خرم نیز نائب قهرمان مسابقات در این رده شد و متین کاظمی با کوئین از باشگاه المپيك زنجان مقام سوم را کسب کرد.

رده اسبهای زایچه ایران مقام قهرماني استان در سال ۱۴۰۲ را حنانه جوادیان با اسپریت از باشگاه المپيك زنجان و نائب قهرماني این رده را حمیدرضا دارستانی با لاویاz از ستاره خرم خرمدره كسب کردند . متین کاظمی با كوئین از المپیک زنجان نیز توانست مقام سوم را از آن خود كند.

رده مالكين سهیل شعبانی با تورنادو از باشگاه سام خرمدره قهرمان استان در سال ١٤۰۲ شد. پوريا زنجاني با سانتانا از باشگاه كالسكه طلايي زنجان نائب قهرماني اين رده از مسابقات را بدست آورد و سجاد قربانی با سورن از ستاره خرم شهرستان خرمدره حائز مقام سوم شد.

رده سني جوانان و بزرگسالان ارشیا نجفی نیا با فلوشیا از کالسکه طلایی زنجان ، قهرماني استان در رده بزرگسالان سال ١٤٠۲ را بدست آورد و نيوشا نجفي نيا با لاكي ليدي از باشگاه كالسكه طلايي نائب قهرمان و حمیدرضا دارستانی با آفابل از باشگاه ستاره خرم شهرستان خرمدره مقام سوم را كسب كرد.

در حاشیه برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان در مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی از پیشکسوتان سوارکاری استان و فعالان رشته پرش با اسب و حامیان این رشته و میهمانان مسابقات، توسط محمدرضا رجبی خمسه، سرپرست هیأت سوارکاری استان تجلیل شده و هدایایی اهداء شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد