برگزاری هشتمين دوره مسابقات پرش با اسب استان زنجان در سال ۱۴۰۱

برگزاری هشتمين دوره مسابقات پرش با اسب استان زنجان در سال ۱۴۰۱
هشتمين مسابقات پرش با اسب استان زنجان در روز جمعه ٦ آبانماه سال جاری به میزبانی باشگاه سوارکاری كالسكه طلايي برگزار شد.   
به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری استان زنجان، رویداد فوق در ٥ رده تمريني (تشویقی )، اسب و سوار مبتدی، رده نونهال، رده نوجوان و رده آزاد با حضور ٧٢ سواركار از استان برگزار گرديد که نتیجه آن به شرح زیر رقم خورد:
در رده تمريني  (تشويقی) آقایان رضا شكري با اسبهاي اوچاكلت، بالارد، تيامو و استورمي،ابوالفضل افتخاري با چومان، سهيل شعباني با دلبر، سياوش تيرغم با هاكان، امين جزونقي با اسپيدي و خانم ها سارا رحيمي با سورنتو، پارميدا مصطفوي با كاپيتان و  ويونا كاموسي با سورنتو بدون خطا مسیر مسابقه را به پایان رساندند.
در رده اسب و سوار مبتدی  نیز  آقايان سهيل شعباني با دلبر، رضا شكري با لامور، مهرسام شريفي با كيارش فايتر، سجاد قرباني با هكتور، امين جزونقي با الماس، امير مهدي كلانتري با پيتر و خانمها حنانه صفی قلی با والتر، نیوشا نجفی نیا با سانتیاگو و ستایش اطهمی با متیو با موفقیت به کار خود پایان دادند.
همچنین در رده نونهالان به ترتیب حسام شريفي با كيارش فايتر مقام اول، آراد عباسيون با كميسر مقام دوم و پارسا زارع با هيروسان مقام سوم را کسب کردند.
 در رده نوجوانان اين مسابقات،به ترتيب حسام شريفي با تورنادو مقام اول ، حنانه جواديان با جگوار مقام دوم، حنانه صفي قلي با بالتر مقام سوم و مهتا شاكري فرد با لاوياz مقام چهارم را از آن خود كردند.
گفتنی است در رده آزاد این دوره از مسابقات  نیز حنانه جواديان با اسپليت موفق به كسب مقام اول، رضا شكري با كن دنس حائز مقام دوم و ابوالفضل عشايري با وين سنت مقام سوم را كسب کرد.
روابط عمومي هيأت سواركاري استان زنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد