برگزاری کلینیک های مربیگری درجه ۳ فدراسیون سوارکاری در استان مرکزی

دومین دوره کلینیک های آموزشی مربیگری درجه ۳ (۴-۵) به همت هیات سوارکاری استان مرکزی در شهر دلیجان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری استان مرکزی در این دوره آموزشی که به مدت ۲ روز و با حضور استاد برجسته فدراسیون سوارکاری و جمعی از سوارکاران برگزار گردید مباحث مربوط به کلینیک های چهار و پنج به شرکت کنندگان ارائه گردید.

محمد فرجی فیجانی رئیس هیات سوارکاری استان مرکزی در این خصوص عنوان داشت با عنایت به ضرورت تربیت و پرورش مربیان واجد شرایط به منظور بسط و گسترش این رشته ورزشی و از سویی افزایش سطح علمی شرکت کنندگان این دوره آموزشی طی مدت ۲ روز توسط مربی برجسته فدراسیون آقای افلاطونیان برگزار گردید.

وی در ادامه افزود اجرای این دوره آموزشی در قالب برنامه ریزی های از پیش انجام شده و حمایت فداسیون سوارکاری صورت پذیرفت و امید است در گام های بعدی با هماهنگی فدراسیون سوارکاری بتوانیم شاهد برگزاری دوره های آموزشی دیگری به میزبانی استان مرکزی باشیم.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی با حضور ۲۷ نفر از استان های مرکزی،البرز،قزوین،آذربایجان غربی برگزار گردید.

رئیس هیات سوارکاری استان مرکزی در پایان بیان داشت تمامی برنامه های هیات سوارکاری استان مرکزی با هدف پیشرفت سطح علمی و آموزشی و اعتلای این ورزش مفرح به کلیه علاقه مندان و مردم شریف استان می باشد و امیدوار هستیم که با حمایت مسئولین استان بتوانیم این مهم را به منصه ظهور برسانیم.

https://t.me/feirinews

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد