تشکیل کمپین مردمی “رخشی برای محیط‌بان”/ علاقه‌مندان به محیط‌زیست به ما بپیوندند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، رخشی برای محیط‌بان” کمپینی مردمی است و علاقه‌مندان به محیط‌زیست و آنان که سرنوشت محیط‌بانان کشورمان برایشان اهمیت دارد می‌توانند به این کمپین بپیوندند.

قربانی شدن محیط‌بانان ایران در تقابل با شکارچیان غیرقانونی منجر به تشکیل کمپینی با عنوان “رخشی برای محیط‌بان” شده است، تا با همراهی و حمایت مردم ایران، محیط‌بانان بهتر و راحت‌تر بتوانند حافظ محیط‌زیست ایران باشند.
محیط‌بانان برای مقابله با شکارچیان و حفظ محیط‌زیست ایران به نقاط صعب‌العبوری گام می‌گذارند که امکان تردد وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت یا خودرو سواری وجود ندارد و همین موضوع کار را برای آن‌ها دشوار کرده است، از همین رو کمپین “رخشی برای محیط‌بان” با همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران و فدراسیون سوارکاری کشورمان و البته به همت “یال” باشگاه دوستداران اسب و سوارکاری راه‌اندازی شده تا با حرکتی کاملاً مردمی و حمایت هم‌وطنان عزیزمان تعدادی اسب تهیه و در اختیار محیط‌بانان کشورمان قرار دهیم تا بهتر و راحت‌تر به تقابل با شکارچیان غیرقانونی بپردازند و حافظ مناسب‌تری برای زیست‌بوم ایران باشند.
رخشی برای محیط‌بان” کمپینی مردمی است و علاقه‌مندان به محیط‌زیست و آنان که سرنوشت محیط‌بانان کشورمان برایشان اهمیت دارد می‌توانند با مراجعه به سایت “فاندوران” که لینک آن در ادامه آمده است به این کمپین بپیوندند و با حمایت‌های خود محیط‌بانان کشورمان را در حفظ محیط‌زیست کشورمان یاری کنند.

www.fundorun.com/campaign/yaalofficial/312

جهت اطلاع از جزییات فعالیت کمپین و آگاهی از جریان خرید و اختصاص اسب‌ها به محیط‌بانان می‌توانید در گروه تلگرامی “رخشی برای محیط‌بان” عضو شوید.

https://telegram.me/joinchat/Ag5Hjj6dv4PbMcfGoodkJQ

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد