تقدیر رئیس فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا و ابراز همدردی با هموطنان

:o::o:به نام خداوند هستی بخش

اواخر سال 1397 در حالی سپری گردید که متأسفانه نزولات آسمانی و سیل ویرانگر در بسیاری از استانها از جمله استانهای گلستان، لرستان، فارس، خوزستان باعث تخریب و نابودی بسیاری از منازل و کشتزارها و حتی اسب های ورزشی در شهر و روستاها گردید و مشکلات عدیده ای را برای خواهران و برادران هموطنمان فراهم آورد. از خداوند یاری میخواهیم که مشکلات هموطنان عزیزمان در این مورد هرچه زودتر برطرف گردد.


درعین حال سال 1397 از نظر فعالیت های رشته اسبدوانی و تهیه و تدوین قوانین و مقررات مربوط سالی پرمشغله و فعال برای فدراسیون سوارکاری بود. برگزاری مسابقات اسبدوانی تحت نظر و قوانین و مقررات فدراسیون سوارکاری در طی بیش از 80 هفته در تهران ، بندر ترکمن، آق قلا، گنبد کاووس و یزد و خوزستان و لرستان و پرداخت جوایز نقدی قابل توجه به مالکین، مربیان و چابکسوارکاران به رونق و توسعه اسبدوانی کمک شایانی نمود .


پذیرش عضویت رسمی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا با حق رأی در فدراسیون جهانی اسبدوانی (IFHA) و بازنگری و تدوین آئین نامه جدید مسابقات اسبدوانی، ایجاد و راه اندازی کمیته هندیکاپری و تدوین آئین نامه و مقررات مربوط، برگزاری دوره های آموزشی عمومی اسبدوانی و صدور کارت برای بسیاری از مربیان واجد شرایط، اسقرار سیستم جدید و مکانیزه پیش بینی مسابقات، فعال کردن کمیته ضد دوپینگ و استفاده موردی از آزمایشگاههای معتبر داخلی در جهت کاهش هزینه های انجام آزمایشات دوپینگ، طراحی و راه اندازی سامانه جامع اسبدوانی کشور ، تهیه و تدوین ساختار و مقررات جاکی کلاب و همچنین انتشار کتاب تبارنامه اسب تروبرد از جمله اینگونه فعالیتهای مثبت و سازنده ای بود که درطی سال 1397 به مرحله اجرا درآمد.


بدیهی است که انجام فعالیت های فوق بدون کمک ویاری صمیمانه برخی از مالکین و دست اندرکاران و متخصصین فعال در رشته اسبدوانی برای فدراسیون سوارکاری مقدور نبوده است. در این راه این افراد چه حامی مالی و چه بصورت کارشناس در زمینه تدوین مقررات و آئین نامه ، بدون هرگونه انتظاری، کمک شایانی در جهت نیل به اهداف فوق به فدراسیون سوارکاری نمودند که بدینوسیله از همگی آنان سپاسگزاری می شود. در این مورد لازم میداند که بخصوص از همکاریهای صمیمانه و ارزشمند جناب آقایان عبدالحسین رهبری، سردار ناصر رزاقیان، مهندس سعید بیک، حکیم ایگدری، فرخ پیروزان، ناصر دانیالی، فرشید مرادی ، مهندس دانیال جباری، دکتر فرید عموزاده ، مسعود مشرقی و بهروز نیازی و اصغر قائد امینی و سرکار خانم شهرزاد امیراصلانی و خصوصاً آقایان علی اکبر حسین آبادی و حمید رادان و نیز روسای هیأت های شهرستانهای گنبد کاووس ، آق قلا و بندر ترکمن و خرم آباد و اهواز و یزدو به ویژه مربیان ، چابکسواران و تمامی عوامل اجرائی مسابقات اسبدوانی در کشور تشکر و قدردانی نموده و امیدوار باشیم که همکاری های آنان با فدراسیون سوارکاری کماکان و بطور مستمر ادامه داشته باشد.

مسعود خلیلی

رئیس فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد