تقدیر رییس فدراسیون سوارکاری از وزیر جهاد کشاورزی و وزير ورزش و جوانان

بر اساس مصوبه نهایی ریاست جمهوری؛
میکروچیپ گزاری اسب ها به فدراسیون سوارکاری واگذار شد / تقدیر رییس فدراسیون سوارکاری از وزیر جهاد کشاورزی و وزير ورزش و جوانان 
با توجه به برگزاري جلسه اي در نهاد رياست جمهوري ، مصوب شده است كه فدراسيون سواركاري ، بر اساس اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي و مقررات بين الملل راجع به اسب هاي ورزشي وظايف خود را انجام دهد و نسبت به ميكروچيپ گزاري اقدام نمايد .
به گزارش روابط عمومي فدراسيون سواركاري ،اين جلسه براي رسیدگی به اختلاف میکروچیپ گزاری فی مابین فدراسیون سوارکاری و وزارت جهاد کشاورزی در نهاد رياست جمهوري برگزار شد و در نهايت ،  دكتر مسعود سلطاني فر وزیر ورزش و جوانان در هامش نامه ارسالی از سوی نهاد ریاست جمهوری مراتب را به منظور  اجرای توافق مذکور را به فدراسیون سوارکاری ابلاغ  كرده است .
بر همين اساس دكتر مسعود خليلي رييس فدراسيون سواركاري نير طي نامه اي مراتب تقدير خود را به نمايندگي از هزاران مالك و پرورش دهنده اسب ورزشي كشور از «دكتر خاوازي»
وزير جهاد كشاورزي به دليل حمايت از تصميمات اتخاذ شده در نهاد رياست جمهوري كه متضمن تاييد و إبلاغيه آن از سوي سازمان بازرسي كل كشور است، اعلام کرد .
در این نامه دکتر خلیلی ، حمایت وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش و جوانان و دیدگاه مثبت معاون رییس جمهور موجب دلگرمی پرورش دهندگان اسب عنوان کرده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد