جام بشر دوستی در دستان سوارکاران همدانی

مسابقات پرش با اسب جام بشر دوستی روز جمعه همزمان با نیمه شعبان و بمناسبت هفته هلال احمر با شعار دنیا در انتظار صلح با همکاری جمعیت هلال احمر استان همدان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری تیم داوری این رویداد را سرداور علیرضا خسروی به همراه زهرا قاسمی و جواد اخضر و کلانتر مانژ تمرین سید علیرضا سوادی تشکیل دادند و مقامهای برتر از سوی قاضی میدان به شرح زیر اعلام شد.
در رقابت سوارکاران رده سنی زیر 18 سال در دور باراژ فرزاد سهیل قاسمی موفق شد با اسب آرش و با زمان 33 ثانیه و 3 صدم ثانیه از مجموعه سوارکاری اکباتان بر سکوی نخست این رقابت قرار بگیرد ایمان سخنور با سیلاس بدون خطا و با زمان 33 ثانیه و 10 صدم ثانیه از اکباتان دوم شد و حسین جعفری و اروت با 4 از باشگاه سوارکاری آذرخش مقام سوم را به خود اختصاص داد.
در رده D1 بزرگسالان در راند باراژ مهرداد سهیل قاسمی بهمراه تکش با 4 خطا و زمان33 ثانیه و 56 صدم ثانیه از اکباتان اول شد مهدی صمدی و ژپیتر با 4 خطا و زمان40 ثانیه و 3 صدم ثانیه از باشگاه اویسینا دوم شد و محسن خدادیان همراه با ابن با 12 خطا و زمان 35ثانیه و 9 صدم ثانیه سوم شد.
دکتر کارخانه ایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به همرای  ضمیری و سید وحید برقعی ریاست هییت سوارکاری استان از رتبه های برتر قدر دانی کردند.
مدیریت اجرایی این رویداد بر عهده ابوالفضل افتخاری و مجید فتحی مهر مدیر و مالک مجموعه سوارکاری اکباتان بود و طراحی مسیر مسابقه توسط سید وحید برقعی طراح مسیر leve one فدراسیون جهانی سوارکاری صورت گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد