حضور دبيركل فدراسيون سواركاري در استان مازندران ؛

حضور دبيركل فدراسيون سواركاري در استان مازندران ؛
كاظميان : از برنامه هاي هيات مازندران در راستاي توسعه سواركاري استانها حمايت مي كنيم 
دبيركل فدراسيون سواركاري با حضور در استان مازندران و بازديد از باشگاههاى سواركارى فعاليت هاي هيات سواركاري استان را بررسى نمود و به حمايت فدراسيون از استانهاى مستعد همانند مازندران در برنامه هاي توسعه اي و آموزشي تاكيد كرد .
به گزارش روابط عمومي فدراسيون سواركاري ، محمد كاظميان دبيركل فدراسيون سواركاري در سفر به استان مازندران فعاليت هاي رشته هاي مختلف هيات سواركاري  استان را از نزديك نظاره گر شد و از آخرين شرايط اين هيات آگاهي يافت و مقرر گرديد كلينيكهاى مربيگرى و مسابقات استقامت ساحلى در مازندران برگزار گردد
دبيركل فدراسيون كه در هيات سواركاري توصيه هاي لازم را به منظور تسريع در روند برنامه ريزي با هدف موفقيت در رشته هاي مختلف را ارائه داد.
محمد كاظميان با ابراز رضايت از روند رو به پيشرفت هيات سواركاري استان مازندران ، حمايت فدراسيون را در جهت اجراي برنامه هاي  توسعه اي و آموزشي اين هيات ، اعلام كرد .
دبيركل فدراسيون همچنين با اشاره به ظرفيت لازم براي سواركاري ساحلي ، حمايت ويژه اين فدراسيون را مورد توجه قرار داد و ابراز اميدواري كرد كه در استان مازندران سواركاري با توسعه و پيشرفت بيشتري در ابعاد مختلف همراه شود .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد