تمجید ارزشمند رییس کمیته ملی المپیک از نغمه خانجانی خسروی‌وفا: از پرش سوارکار زن ایرانی لذت بردم/

تمجید ارزشمند رییس کمیته ملی المپیک از نغمه خانجانی خسروی‌وفا: از پرش سوارکار زن ایرانی لذت بردم/عملکرد خوب بانوی سوارکار ایرانی در تاریخ این ورزش ثبت شد

رییس کمیته ملی المپیک با تمجید از تلاش نغمه خانجانی دربازی های آسیایی هانگژو بیان کرد: عملکرد خوب بانوی سوارکار ایرانی بدون خطا در تاریخ این ورزش ثبت شد.

محمود خسروی وفا، در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اعزامی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: در مورد اعزام رشته سوارکاری نقدهایی مطرح است اما بنده به شخصه از پرش زن ایرانی لذت بردم، هزینه اعزام هر نفر در سوارکاری با بدمینتون یکی شد اما عملکرد زن سوارکار ایران بدون انجام خطا در تاریخ ماند.

وی در ادامه از حمایت خود از رشته سوارکاری دربازی های آسیایی ابراز خرسندی کرد و افزود: در خصوص سوارکاری مواردی مطرح می‌شود اما این مسائل به کمیته ملی المپیک ارتباطی ندارد و در مجموع خروجی سوارکاری بد نبود.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه میزان پرداختی به فدراسیون‌های ورزشی صد در صد رشد داشته است، عنوان کرد: این موضوع در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده اما بر اساس نتایج بازی‌های آسیایی، فدراسیونی که موفق بود تشویق می‌شود و بودجه بیشتری خواهد گرفت و آن فدراسیونی که شعار داده از نظر مالی تنبیه می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد