دستورالعمل تخصصی باشگاه ھای قایقرانی و سوارکاری تصویب شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه که با ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد، در ابتدا علیرضا سهرابیان توضیحاتی در خصوص لزوم تاسیس باشگاه های قایقرانی ارائه داد و گفت: بحث ھای خوبی با ھمکاران در دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها داشته ایم و در خصوص شرایط اختصاصی باشگاه ھای قایقرانی جلسات متعددی برگزار کردیم. مهم ترین موضوع در این بحث، جذب سرمایه گذاران باشگاه ھاست که توانستیم با بانک ها برای تخصیص تسهیلات پولی با کمترین نرخ کارمزد به تفاھم برسیم. ھدف این است که برای گسترش و توسعه این ورزش در سراسر کشور، باشگاه ھای قایقرانی صرفا مختص استانھای آبی نباشد.

در ادامه این جلسه، مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری گفت: در حال حاضر 333 باشگاه سوارکاری با سرمایه بیش از 60 ھزار میلیارد تومان مشغول به فعالیت ھستند که عمده آن در دست بخش خصوصی است. بجز یک استان، در تمامی استانهای کشور سوارکاری در سه بخش مبتدی، غیرحرفه ای و حرفه ای فعال است. در این جلسه مقرر شد ابعاد باشگاھ ھای سوارکاری بر اساس حداقل ھا و حداکثرھا و با لحاظ استانداردھا تعیین و نظر کمیسیون ھای استانی نیز در این خصوص لحاظ شود.

موضوع بعدی دوازدھمین جلسه کمیسیون اصلی ماده 5 به برگزاری دوره ھای آموزشی مدیریت اماکن آبی اختصاص داشت که مقرر شد با اصلاح بند 6-1 کمیسیون اصلی ماده 5 مربوط به سال 1396 این دوره ھای آموزشی مدیریت اماکن آبی توسط دو فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو و فدراسیون نجات غریق بصورت مشترک انجام شود.

در این جلسه، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مهین فرھادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان، عبدالحمید احمدی معاون امور فرھنگی و توسعه ورزش ھمگانی، جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و استانھا، سمیعی زفرقندی مدیرکل حراست و نظریان مادوانی رییس مرکز مشارکتها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش حضور داشتند.

منبع : سایت دانا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد