دیدار رئیس فدراسیون سوارکاری و نائب رئیس اول فدراسیون با رئیس هیات همدان و شهردار همدان؛ کاظمیان: سوارکاری باید به سمت همگانی شدن گسترش پیدا کند

محمد کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری در دیدار با رییس هیات سوارکاری همدان اظهار کرد: همدان سابقه بسیار خوبی در رشته سوارکاری و پرورش اسب دارد و از استانهای صاحب امتیاز است. در همدان نیاز به رشد باشگاه های سوارکاری داریم و باید در جهت توسعه بیشتر به این سمت حرکت کرد.

رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به ورود شهرداری همدان به تاسیس باشگاه سوارکاری گفت: خوشبختانه خبر خوبی که از استان همدان شنیدیم، ورود شهرداری همدان برای رشد زیرساخت های این رشته بوده است. تاسیس باشگاه سوارکاری در بوستان پردیسان همدان می تواند به استقبال خانواده ها از رشته سوارکاری هم کمک کند.

رئیس فدراسیون سوارکاری افزود: ورزش سوارکاری باید به سمت همگانی شدن گسترش پیدا کند. یک تصور در جامعه شکل گرفته که این رشته ورزشی تنها برای قشر مرفه جامعه بوده و در حالی که ۹۰ درصد جامعه ما معمولی هستند. جامعه سوارکاری مظلوم واقع شده و با ورود اسب به بوستانهای ما و در دل جامعه می توان مردم بیشتری را به این سمت حرکت داد.

کاظمیان با حمایت از تاسیس باشگاه در همدان گفت: در زمینه فراهم کردن اسب و در اختیار قرار دادن چندین مربی از شهرداری همدان حمایت می کنیم. امروز نیاز داریم ورزش سوارکاری به فرزندان ما اموزش داده شود و رفتن باشگاه در حریم شهرها به ما در وقوع این اتفاق کمک بزرگی می کند. در کنار این دیدار از Dr Waldo داور و ناظر بین المللی فدراسیون جهانی سوارکاری که رییس کمیته پرش کنفدراسیون آسیا نیز هستند، قدردانی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد