سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری: تحریم وزیر ورزش و جوانان نشان‌دهنده تناقض در گفتار و عمل سیاست‌مداران غربی است

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری:
تحریم وزیر ورزش و جوانان نشان‌دهنده تناقض در گفتار و عمل سیاست‌مداران غربی است
مصطفی دهدشتی گفت: تحریم دکتر سجادی نشان‌دهنده تناقض در گفتار و عمل سیاست‌مداران غربی است که شعار جدایی ورزش از سیاست را می‌دهند اما در عمل وزیر کوشا و کارآمد کشورمان را تحریم می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مصطفی دهدشتی سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری درخصوص اقدام اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: تحریم‌ها علیه مسئولین جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد، ایران همواره تحت تحریم‌های ظالمانه بوده است و اکنون دامنه تحریم‌ها به ورزش کشیده شده است‌.
وی افزود: در شرایطی که دکتر سجادی به عنوان فردی متخصص در مقام وزیر ورزش و جوانان قرار دارد اتحادیه اروپا با اقدامی مداخله‌ جویانه دست به تحریم ایشان زد.
وی گفت: این مسائل نشان‌دهنده تناقض در گفتار و عمل سیاست‌مداران غربی است که شعار جدایی ورزش از سیاست را می‌دهند اما در عمل وزیر کوشا و کارآمد کشورمان را تحریم می‌کنند.
دهدشتی ضمن محکوم کردن تحریم وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با شناخت و اراده‌ای که با توجه به سابقه و عملکرد دکتر سجادی مشهود است، اطمینان داریم که این مسائل بازدارنده حرکت رو به جلوی ورزش ایران با سکان‌داری ایشان نخواهد بود.
دهدشتی در ادامه درخصوص اقدامات صورت گرفته در فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: با استفاده از خرد جمعی و همکاری صادقانه کمیته‌های تخصصی، صاحب نظران و پیشکسوتان برنامه‌های آموزشی و ورزشی خود را تا پایان سال پی خواهیم گرفت.
سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری درخصوص برگزاری مسابقات جام فجر خاطرنشان کرد: مسابقات پرش با اسب جام فجر در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ بهمن‌ماه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در باشگاه سوارکاری محک برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات جام کاسپین که در راستای حفظ و گسترش اسب کاسپین با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و انجمن بین‌المللی اسب کاسپین و هیئت سوارکاری استان و مجموعه پارت در ۲۵ الی ۲۹ بهمن ماه در چابکسر برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد