سوارکاران ایرانی افتخار آفریدند

سوارکاران ایرانی موفق در مسابقات CSI J تهران که در باشگاه نوروزآباد برگزار شد خوش بدرخشند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری روز جمعه مسابقات بین المللی csi/ch/j/y در باشگاه نوروز اباد برگزار شد  با حضور چهار کشور سوریه،هنگ کنگ،مالزی،تایلند ، و در مجموع 37 سوارکار در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان و با حضور چند تن از مسئولین این رشته برگزار شد.در پایان این مسابقات و در رده سنی نونهالان ارشیا اخباریه اول و فرزاد سهیل قاسمی دوم و میر ایلیا معنوی سوم شد.
در رده نوجوانان: مقام اول به سى نو بوهانودينگ از كشور مالزى رسید، مقام دوم را شاهرخ توانايى از ایران کسب کرد و  ناتانيل چان از كشور هنگ كنگ سوم شد. و مقام چهارم نیز به ناتاپات از كشور تايلند تعلق گرفت. و علی یعقوبی نیز از ایران پنجم شد.
در رده جوانان:  علی ولیانی فر اول، حامد مرتضایی دوم و امیر پاشا مشهدی سوم شدند.
همچنین درحاشیه این مسابقه تفاهم نامه ای بین فدراسیون ایران و سوریه جهت همکاری فی مابین با حضور چند تن از مسئولین امضا شد.طرف های تفاهم نامه مانال الاسد رییس فدراسیون سوارکاری سوریه و مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری ایران بودند.روسای هردو کشور توافق کردند تا از تجربیات یکدیگر در توسعه ورزش سوارکاری در ایران و سوریه استفاده کنند.
این تفاهم نامه شامل 5 بند است که همکاری در تبادل دانش سوارکاری بین دو کشور و معرفی حامیان مالی در هر فدراسیون،آموزش و ترویج فعالیتهای ورزش سوارکاری در هر دو کشور.تبادل سوارکاران و افراد رسمی به منظور شرکت در مسابقات بین المللی بین ایران و سوریه و تبادل دانش سخت افزاری و نرم افزاری سوارکاری از مفاد این تقاهم نامه بود.
امید است با یاری خداوند متعال شاهد پیشرفت روز به روز ورزش سوارکاری در کشور عزیزمان ایران باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد