سوارکار همدانی عنوان هفتمی مسابقات جهانی را کسب کرد

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هیئت سوارکاری استان در سال‌های اخیر فعالیت‌های قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: این هیئت با برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی سعی بر ارتقای سطح مربیان، ورزشکاران و داوران استان داشته است.

وی با اشاره به پیشرفت سوارکاران استان یادآور شد: ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی نیز با استفاده از امکانات موجود و مربیان مجرب و حضور در رقابت‌های مختلف از فرصت‌های ایجاد شده در افزایش سطح کیفی خود تلاش می‌کنند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری در سوارکاری دارد و وجود استعدادهای فراوان در این رشته آینده روشنی را در سوارکاری استان رقم می‌زند.

وی به حضور موفق یکی از سوارکاران استان در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: علیرضا فامیل بختیاری تنها سوارکار حضور یافته کشورمان در مسابقات جهانی پرش با اسب اتریش از سری مسابقات گرند پری تاکنون بوده است.

محمدی ادامه داد: مسابقات جهانی اتریش در تقویم رسمی فدراسیون جهانی ثبت شده و امتیازات کسب شده سوارکاران در این رقابت‌ها نیز برای راهیابی به المپیک در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر قهرمانان جهان و المپیک در مسابقات جهانی اتریش حضور داشتند افزود: 66 سوارکار از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور داشتند که تنها نماینده کشورمان با این سوارکاران رقابت کرد.

سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان یادآور شد: علیرضا فامیل‌بختیاری سوارکار لایق و برجسته استان موفق به حضور در فینال رقابت‌های جهانی اتریش شد.

وی خاطرنشان کرد: فامیل‌بختیاری با درخشش در فینال مسابقات، موفق شد در رده هفتم این رقابت‌ها و بالاتر از بسیاری از مقام‌داران المپیک و جهان قرار گیرد.

محمدی بیان کرد: فامیل بختیاری در این رویداد بدون خطا و تنها با اختلاف زمان صدم ثانیه در رده هفتم قرار گرفت که نشان از توانایی‌های بالای این ورزشکار دارد.

وی با تأکید بر اینکه هیئت سوارکاری با قوت برنامه‌های تقویم ورزشی سال جاری را اجرا می‌کند گفت: چندین برنامه و مسابقه طی امسال برگزار خواهد شد که در حفظ آمادگی ورزشکاران نقش مهمی دارد.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد