مراسم جشن درختکاری در طرح استقبال از بهار سرزمین ایرانیان( آیلند)

مراسم جشن درختکاری در طرح استقبال از بهار سرزمین ایرانیان( آیلند) روز جمعه بیست و دوم اسفند ماه هزاروسیصدو نود و نه در ایام مبارک عید مبعث با حضور رییس  فدراسیون سوارکاری مسعود خلیلی و جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، نونهالان، مربیان و اساتید این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری سرزمین ایرانیان که در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد برگزار گردید.
مدیر پروژه سوارکاری سرزمین ایرانیان غزاله منتظم به معرفی و ارائه گزارشی از  مجموعه پرداخت. 
منتظم در معرفی مجموعه سوارکاری عنوان کرد که در زمینی به مساحت بیست و هشت هکتار در شهرک توریستی تفریحی سرزمین ایرانیان واقع شده و از سال هزاروسیصد و هشتاد و هفت بحث مطالعه و طراحی  با همکاری شرکت‌های مشاور و توانمند ایرانی و خارجی مثل KWA، ماهر و همکاران، کومه انجام شده است.
بیست و چهارم آذر ماه هزارو سیصدو نود و هفت مراسم کلنگ زنی باشگاه توسط دکتر خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری و خانم پاترسیاند و سرمربی تیم و سوارکاران تیم پارادرساژ انجام شد. در سال هزارو سیصد و نود و هشت هیات سوارکاری منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان هم به رسمیت شناخته و تشکیل شد و امروز پس از بیست و شش ماه با ساخت اولین اصطبل و مانژهای سرپوشیده و آموزشی و درساژ و پرش در آستانه بهره برداری فاز اول قرار گرفته است.
در ادامه مدیر عامل شرکت توسعه سیاحان( سرزمین ایرانیان) مهندس علیرضا جوادی از همت والای خانواده آقای موسوی و بانک گردشگری به عنوان بنیان گذاران مجموعه سرزمین ایرانیان یاد کرد.
 
ایشان هدف بعدی را افتتاح پروژه مجموعه  اسب دوانی به عنوان مجموعه‌ای یونیک و انحصاری در ایران دانست که تا سال هزار و چهارصد و دو به بهره برداری خواهد رسید. 
 مسعود خلیلی طی سخنرانی از همت ارزشمندی که سرزمین ایرانیان طی سالهای گذشته جهت تحقق اهداف ورزشی دارد تجلیل نمود. 
سپس مراسم اهدا جوایز و اعلام نفرات برتر مسابقات مجازی درساژ هیئت سوارکاری منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان و مسابقات مجازی عکاسی و هنرهای تجسمی سوارکاری و محیط زیست که توسط کمیته محیط زیست فدراسیون سوارکاری انجام شده بود برگزار شد. 
 
برندگان مسابقه درساژ در رده بزرگسالان محمد مهدی ستود، سینا خلیلی، یزدان حیدری و در رده نوجوانان سارا پورعظیما همچنین نفرات برتر مسابقات عکاسی حیدر هاشم پور(استان فارس)، زهرا دی آبادی( استان همدان)، محمد مه رو( استان گیلان)، مهسا سلطانی( استان همدان) و نفرات برتر هنرهای تجسمی فاطمه نگین بیات( استان البرز)، سمیه قنادی مراغه( استان تهران)، محمدرضا بیات( استان البرز) بودند.
هدایای نقدی توسط بانک گردشگری و فدراسیون سوارکاری تقدیم گردید.
و در پایان نود و نه اصله نهال با عنوان سال ‌نود و نه که سال تکمیل و آماده بهره برداری شدن این مجموعه بود توسط نونهالان و قهرمانان و حاضرین در محوطه مجموعه سوارکاری در شرف افتتاح قرص شد. 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد