مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان در سال ١٤٠٠ با معرفی نفرات برتر برگزار گرديد

⭕️«مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان در سال ١٤٠٠ با معرفی نفرات برتر برگزار گرديد»

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان (سال ۱٤٠٠) روز جمعه ٢٨آبان ماه در رده C ؛گروه سنی بزرگسالان (بالاي ١٨ سال)، گروه مالکین ، گروه سني نوجوانان و گروه سني نونهالان  با حضور٢٨ سوارکار برگزار شد.
 
در گروه سنی بزرگسالان، قهرمان استان در سال١٤٠٠ ارشيا نجفي نيا با اسب فلوشيا از باشگاه سوارکاری كالسكه طلايي زنجان و خانوم نيوشا نجفي نيا با اسب لاكي ليدي از باشگاه كالسكه طلايي مقام دوم و ابوالفضل افتخاري با اسب تارخ از باشگاه المپيك مقام سوم را كسب كردند .
 
در گروه مالكين غير حرفه اي ميثم مرادي با اسب پيتر از خرمدره مقام قهرمانی را کسب کرد و سام نوروزي با اسب هاني از خرمدره مقام دوم و سولماز اويسي با اسب هيرسا از كالسكه طلايي حائز مقام سوم شدند.

در گروه سني نوجوانان قهرمان استان در سال ١٤٠٠سها غلاميان  با اسب سرآمد از باشگاه سوارکاری كالسكه طلايي و مقام دوم براي محمدرضا اسماعيل نعلبند با تورنادو از باشگاه سواركاري سام و مقام سوم برای متين بهشتي با ياقوت از باشگاه سوارکاری المپيك زنجان بود.

در گروه سني نونهالان نیز حسام شريفي  با اسب كيارش فايتر از خرمدره قهرمان استان در این رده و برديا نعيمي با ثريا هورس مقام دوم از خرمدره و متين كاظمي با آليس از زنجان مقام سوم را كسب كردند.

این مسابقات بدون حضور تماشاچي و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و با حضور جناب آقاي خليلي ، مدير كل محترم اداره ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

روابط عمومي هيات سواركاري استان زنجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد