مسعود خلیلی: سوارکاری فقط ورزش نیست/ عده کثیری از این راه امرار معاش می‌کنند

 مسعود خلیلی در گزارش عملکرد فدراسیون اظهار داشت: در بحث اداری، خوشبختاه با تلاش دوستان مالی برای اولین بار گزارش حسابرس مستقل، مورد تایید، معقول و غیرمشروط بوده که باعث افتخار این فدراسیون است. مالیات ۹۶ و ۹۷ تسویه حساب شده با سازمان مالیات و مالیات ۹۱ از ۱۴۰۰ به ۳۰۰ میلیون تقلیل یافته و با تقسیط آن‌ها را پرداخت می‌کنیم. فدراسیون ما نسبت به مابقی فدراسیون‌ها گام‌های اساسی‌تری را برداشته است.

وی با اشاره به محل اسکان فدراسیون گفت: فدراسیون در محل استیجاری مستقر است و با همکاری وزارت و شرکت توسعه، زمینی به ما اختصاص داده شده تا به این محل انتقال یابیم. از وزارت ورزش انتظار حمایت مالی برای ساخت ساختمان فدراسیون و تجهیزات را داریم. همچنین با علی‌نژاد در نهاد ریاست‌جمهوری توافقی را بین وزارت ورزش و جهاد امضا کردیم تا مشکلات هیئت‌های استانی حل شود.

خلیلی در ادامه به گزارش عملکرد این رشته در سال گذشته پرداخت و گفت: در بحث ورزشی، تقویم ورزشی مصوب سال گذشته به‌جز ۳ ماه آخر که درگیر بیماری کرونا شدیم، همه انجام شد و موفقیت‌های خوبی هم در برخی رشته‌ها کسب شد. در بحث برنامه‌های آموزشی هم با حضور مدرسین داخلی و برنامه‌های فدراسیون جهانی فراتر از مصوبات پیش رفته‌ایم. با توجه به شیوع بیماری، مسابقات با پیروی از مصوبات و پروتکل‌های ستاد مقابله به‌خوبی آغاز شده است. در بندر ترکمن و استان گلستان نمایش خوبی از برگزاری مسابقات فیزیکی را داشتیم.

وی افزود: احساسم این است که ما فقط ورزش نیستیم و عده کثیری از این راه امرار معاش می‌کنند. اگر مسابقات برگزار نشود زندگی خیلی‌ها دستخوش تغییرات و دچار مشکلات می‌شود. امیدوارم با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و همکاری دوستان مجدداً شاهد برگزاری بیشتر مسابقات باشیم.

dana.ir

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد