مهیج‌ترین کورس سوارکاری در پیشوا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا، به منظور گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن و با پیگیری سیدمهدی طاهری کورس سوارکاری زمستانه بومی محلی با حضور 15 چابکسوار در سه گروه و در پیست اسبدوانی جلیل‌آباد برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا در این باره گفت: علی‌رغم فرصت کوتاه جهت تبلیغات و با توجه به نوپا بودن هیئت سوارکاری، خوشبختانه جمعیتی بالغ بر یک هزار نفر نظاره‌گر این مسابقات بودند.

وی در ادامه حضور پرسنل نیروی انتظامی، اورژانس به‌ویژه انتظامات میدان که از اعضای هیئت جدید سوارکاری بودند را از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات عنوان کرد و افزود: این موارد کاملاً در برنامه امروز مشهود بود و می‌توان گفت که یکی از بهترین کورس‌های استان تهران امروز در جلیل‌آباد پیشوا برگزار شد.

طاهری تصریح کرد: همراهی ساز و دهل و نواهای بومی محلی حال و هوای خاصی به مسابقه افزوده بود و مورد تشویق هزاران نفر تماشاچی قرار گرفت.

همچنین حضور صفر رضایی و کریم‌الله یاری از پیشکسوتان سوارکاری به عنوان برگزارکننده مسابقات و گزارشگری دو نوجوان که با تشویق و گزارشگری خود شوروحال خاصی به مسابقه داده بودند از نکات بارزی بود که به چشم می‌خورد.

گفتنی است، کورس زمستانه شهرستان پیشوا که با حضور سوارکاران و مالکانی از پیشوا، جلیل‌آباد، ورامین، پاکدشت، گرمسار، تهران، گنبدکاووس و شهرری همراه بود؛ تحت نظر هیئت داوران و کمیته فنی مسابقات در حالی برگزار شد که کلیه شرکت‌کنندگان با اجرای قوانین و اصول سوارکاری رسمی با هم رقابت دادند.

بر پایه این گزارش، پس از سه کورس سنگین و تنگاتنگ و مهیج، سرانجام عناوین زیر توسط سوارکاران به‌دست آمد و جوایز آن به نفرات اول تا سوم اهدا شد.

کورس 1:

اسب دازقلیچ به مالکیت مهدی شیداپور و چابکسواری پیمان اینچه برون مقام اول مشترک

اسب تمار به مالکیت امید قسیمی و چابکسواری اسحاق قاضی‌کر مقام اول مشترک

اسب النینو به مالکیت رضا ایران‌منش و چابکسواری بنیامین مولایی مقام دوم

کورس 2:

مادیان ستاره به مالکیت حمید عابدی و چابکسواری اسحاق قاضی کر مقام اول

اسب کاریانتل به مالکیت صفررضایی و چابکسواری ناصر قزل مقام دوم

مادیان ساناز به مالکیت قاسم صدیقی و چابکسواری مبین آسایش مقام سوم

کورس 3:

مادیان یاسمین به مالکیت و چابکسواری داود ابولی مقام اول

مادیان ستاره به مالکیت و چابکسواری کیانوش هاشمی مقام دوم

اسب سالار به مالکیت محمدمیرآخوری و چابکسواری پیمان اینچه برون مقام سوم

گفتنی است، مهدی شیداپور کودک پنج ساله از گرمسار به عنوان کوچکترین مالک مسابقه مورد تجلیل هیئت برگزارکننده کورس سوارکاری قرار گرفت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد