نتایج روز پایانی جام محک- ورامین

روز شنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ همزمان با عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) چهارمین و آخرین روز اولین دوره مسابقات پرش با اسب جام محک-ورامین با حضور ۴۵ سوارکار در رده ۱۴۰ بزرگسالان و در یک دور و‌یک باراژ برگزار شد و مازیار جمشیدخانی در بین ۱۵ سوارکار راه یافته به باراژ گوی رقابت را از سوارکاران ربود و قهرمان شد.
نتایج روز پایانی جام محک- ورامین
1- مازیار جمشیدخانی با اسب کایتانا
2- علیرضا علیرضایی با اسب جی جی
3- نغمه خانجانی با اسب  زوپی
4- علی رحمتی با اسب بی ماین
5- محمدرضا طراحیان با اسب کانترو
6- حمیدرضا حاج کندیب با اسب ایلمان وی
7- امیرپارسا بهزادیان با اسب فالانیتا
8- محمود پور حیدری با اسب کوالیتی او لایف 3
9- مسعود مکاری نژاد با اسب کانفیدنت تو فلای
10- فرامرز باب الحوائجی با اسب کورنی فیری
11- مجید بیات سلطانی با اسب دونکرورت
مراسم اهدای جوایز روز اول این رویداد که با حضور رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری و دبیر فدراسیون و خانواده سیاه منصوری برگزار شده بود ، در روز آخر و فینال مسابقات نیز با حضور تعدادی از پیشکسوتان، مسئولین استان و منطقه، نماینده مردم شریف ورامین قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی دکتر نوش آبادی، حامیان مالی و سیاه منصوری مدیریت باشگاه سوارکاری محک-ورامین برگزار و‌ جوایز نقدی و غیر نقدی و برای نخستین بار علاوه بر ۴۰۰ میلیون ریال ، یک زین پرشی تولید داخل بعنوان جایزه ویژه مقام برتر و سایر اقلام و لوازم سوارکاری تولیدی کشور از سوی برگزارکننده و حامی مالی به سوارکاران برتر این دوره اهدا شد.
مسول برگزاری این رویداد سید وحید برقعی و سرداور خانم سارا کرباسیان‌ داور بین المللی بودند که در جایگاه داوران مسعود ایلخانی، محمدرضا شوشتری،فاطمه یزدی، مهران عبدالهی و نگار کمالی همکاری کردند.
مسئولیت سرکلانتر رویداد با خانم هدیه مدی بود که آرش قهرمانی ، امید تحویلیان و حامد علیمحمدی و حسام شفیعی نیز همکاری داشتند.
علی دهدشتی طراح مسیر بین المللی به اتفاق دستیاران حسین افلاطونیان، پرستو عبادی، زکیه کریمی و مهدی چوپانی تیم طراحی مسیر بودند.
دامپزشکان همکار با رویداد دکتر کوروش زکی زاده و دکتر امین مستوفیان و داریوش رستگار و سرمد ماقنتی نمایندگان معاونت فنی و گزارش مسابقات به عهده ساحل سیفی و پوریا صفادل بود.
با تشکر از  هانیه همتی و سعید امجدیان عکاسان این رویداد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد