نحوه ارسال و انجام آزمایشات دوپینگ

از آنجائیکه اخیراً مشاهده می شود تعداد اندکی نحوه ارسال نمونه دوپینگ و انجام آزمایشات مربوطه را مورد تردید خود قرار داده و سعی در زیر سوال بردن این روند بسیار مهم دارند لذا توضیحاً اشاره می نماید:
۱. نمونه ها براساس قرارداد مکتوب بین فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا و آزمایشگاه معتبر و براساس دستورالعمل های لازم با قیمت مندرج در قراردادها  و متمم آن ارسال می گردد.
۲.جهت ارسال از خدمات شرکت های پست بین المللی بهره جسته تمامی مدارک لازم که حاوی  رسید شرکت پست و اعلام وصول آزمایشگاه است در فدراسیون موجود است.
۳. ارز موردنیاز جهت واریز به آزمایشگاه با ارائه فاکتور از سوی آزمایشگاه به وزارت ورزش و جوانان ارائه و با معرفی نمایندگان فدراسیون به بانک مرکزی خریداری و به آزمایشگاه حواله می گردد.
تمامی مکاتبات و اسناد مرتبط و نیز اعلام وصول آزمایشگاه موجود است.
۴. اعلام نتیجه براساس قرارداد فقط به روابط بین الملل فدراسیون ارسال و این بخش نتایج را که حاوی کد دوم است به مسئول کمیته دوپینگ ارائه می نماید.
۵. مسئول کمیته مبارزه با دوپینگ با هماهنگی برگزار کنندگان کد دوم را اخذ و بلافاصله نسبت به اعلام نتایج و نیز به پیوست آن تصویر پاسخ آزمایشگاه و نیز کلید کدگذاری مجدد که در محل مسابقه صورت گرفته است را بر روی سایت معاونت اسبدوانی اطلاع رسانی می نمایند.
۶.براساس قوانین فدراسیون جهانی اسبدوانی، فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا می تواند از کلیه اسب های اسبدوانی چه در روز مسابقه و چه در تمرینات نمونه تهیه و به آزمایشگاه ارسال نماید.
۷. امکان بازدید و بررسی از مدارک و صحت موارد فوق الذکر برای افرادی که از سوی هیأت های استانی به صورت مکتوب به فدراسیون معرفی شوند همواره میسر می باشد.
روابط عمومی معاونت اسبدوانی 
    فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد