پائولین آلبرتز در ایران «ورزش سوارکاری در ایران به دستاوردهای خیلی خوبی رسیده *و پتانسیل بالایی برای پیشرفت بیشتر دارد».

پائولین آلبرتز در ایران
«ورزش سوارکاری در ایران به دستاوردهای خیلی خوبی رسیده
 *و پتانسیل بالایی برای پیشرفت بیشتر دارد».

پائولین آلبرتز، سوارکار جایزه بزرگ، مدرس سطح 4 ORUN و عضو هیئت داوران مسابقات قهرمانی کشور، ماه گذشته چند روز را در ایران سپری کرد. وی همچنین در طول حضورش در ایران، چند کارگاه دوره داوری برگزار کرد.
چهار سال پیش آلبرتز در بازی‌های آسیایی جاکارتا مربی یک سوارکار بود. در آنجا با تیم اندونزیایی آشنا شد و از این طریق قهرمانی اندونزی را در سال گذشته داوری کرد. چندی پیش با او تماس گرفتند و پرسیدند که آیا دوست دارد بیاید و در ایران داوری کند؟
ایران
«خیلی ها بودند که به من می گفتند تو به ایران نمی روی، درست است؟ اگر بروی هرگز زنده برنمی گردی. در این کشور تعصب مذهبی سختی وجود دارد. مثلا باید روسری به سر داشته باشی.»، ولی من خیلی زود متوجه شدم که این حرفها بی معنی است. خانم ها به راحتی می توانند با این مساله کنار بیایند. علاوه بر این، آن‌ها درخشان‌ترین رنگ‌ها را دارند و به طور مثال می‌توان آن را در معماری ساختمان به کار برد.»

ورزش سوارکاری
وی معتقد بود: «ورزش سوارکاری در ایران به دستاوردهای خیلی خوبی رسیده و پتانسیل بالایی برای پیشرفت بیشتر دارد. خیلی‌ها بودند که اسب‌های خیلی خوبی می‌خریدند. با این حال آنها مشکلاتی هم دارند که امیدوارم بتوانند بزودی آن مشکلات را رفع کنند. »

اسب های جایزه بزرگ
آلبرتز همچنین گفت: «بعضی از اسب ها واقعاً اسب های جایزه بزرگ بودند. در حالی که من قبلاً فکر می کردم هنوز نمی توان با آنها تست B را انجام دهید.»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد