پیام تبریک رئیس فدراسیون سوارکاری به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

⭕️پیام تبریک رئیس فدراسیون سوارکاری به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

دکتر مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ؛ متن پیام دکتر مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 جشن تولد چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان الگویی تمام عیار از پایمردی، استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت شریف ایران اسلامی، مایه مباهات و افتخار است.

خداوند متعال را شاکریم  که در سایه استقلال و آزادی، عرصه وررش ایران اسلامی نیز در کنار دیگر عرصه ها، به محلی برای تجلی توانمندی جوانان این مرز و بوم تبدیل شده و دستاوردهای ارزشمندی را به ارمغان آورده است که جامعه سوارکاری نیز در پرتو اقتدار و عظمت کشور ، مسیر خود را با روشنی به سوی رشد و تعالی ادامه می دهد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه سوارکاری کشور، فرارسیدن چهل و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به هم میهنان عزیز تبریک می گویم و با آرزوی سلامتی و استمرار در سربلندی جمهوری اسلامی ایران، یقین می دانم که ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، با وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی اقشار مختلف مردم ، روز باشکوه و عزتمندانه ی دیگری در تاریخ پرافتخار کشور به ثبت خواهد رسید .

🖋مسعود خلیلی
رئیس فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد