پیام تبریک رییس فدراسیون سوارکاری به وزیر ورزش و جوانان

درپی رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دکتر احمددنیامالی و انتخاب وی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم، فدراسیون سوارکاری با پیامی این انتخاب را به ایشان و جامعه ورزش تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

جناب آقای دکتر دنیامالی

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

 

رأی قاطع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم نشان از تایید مدیریت، تخصص، توانایی و تجربه جنابعالی به عنوان بهترین گزینه برای سکانداری عرصه ورزش و حوزه جوانان این مرز و بوم دارد و مُبین مقبولیت، توانایی و شخصیت علمی و حرفه ای وی است.

فدراسیون سوارکاری این انتخاب را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال، بهروزی و توفیق روز افزون ورزش کشور را خواستاریم.

بدون شک ورزش کشور و حوزه جوانان، با مدیریت و کاردانی دکتر دنیامالی و مجموعه همراه، مسیر رشد و توسعه را خواهد پیمود و شاهد روزهای طلایی در این عرصه خواهیم بود.

این مسئولیت مهم برای وزیر محترم ورزش و جوانان فرصتی نیک برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور خواهد بود.

بی تردید علم و تجربه دکتر دنیامالی که حاصل سال‌ها حضور در عرصه ورزش و مدیریت در سطح عالی است، زمینه رشد و تعالی بیش از پیش ورزش در تمامی عرصه‌های قهرمانی و همگانی را فراهم خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد