پیام تسلیت سرپرست فدراسیون سوارکاری به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)

سرپرست فدراسیون سوارکاری با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یاد شهدای والا مقام قیام خونین ۱۵ خرداد۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، متن پیام رضا زندی به شرح زیر است:

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در 15 خرداد 1342 است که با لبیک گفتن به رهبری خردمند و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران پروردگار متعال ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته است .

اينجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سوارکاری ضمن عرض تسليت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد جانگداز رحلت حضرت امام خميني(ره) و یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، بار ديگر با آرمان هاي بلند بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تجديد میثاق كرده و از درگاه خداوند متعال، سرافرازی ملت شریف ایران را تحت زعامت مقام معظم رهبري مسئلت مي نمايم.

رضا زندی
سرپرست فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد