پیام دکتر چراغی در خصوص بازی های جاکارتا

سلام بر همه ی خانواده ی سوارکاری.
از همه ی سروران و عزیزانی که در طی یکهفته گذشته , مستقیم یا غیرمستقیم جویای احوال من شدند , سپاسگزارم.

سپاس ویژه دارم از ریاست محترم فدراسیون سوارکاری , که ضمن پیگیری وضعیت جسمانی نه چندان مناسب من در زمان بستری و در طی انجام مراحل تشخیصی و درمانی مربوطه , باوجود اینکه من پس از کسب بهبودی نسبی درخواست اعزام داشتم, سلامتی من را ارجح دانسته و ریسک اعزام و عواقب احتمالی آن را برای اینجانب نپذیرفتند , و با تدبیر و دوراندیشی ,  جایگزین شایسته جهت سرپرستی تیم اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا معرفی کردند.

همچنین باید از طرف خودم و از طرف تیم اعزامی و کادر فنی تیم , از آقای هادی ساعی سپاس و قدردانی کنم بابت همه ی پیگیری هایی که در زمان بستری اینجانب و پس از آن در مورد وضعیت من داشتند , تمامی زحماتی که بابت هماهنگی ها و همیاری های مربوط به افراد اعزامی و اسبهای تیم ایران در جاکارتا , متحمل شدند .

لازم به یادآوری است , که اعزام تیم مشتمل بر شش نفر سوارکار, در سه رشته پرش بااسب , درساژ و مسابقه سه روزه(Eventing) , با اسبهای شخصی , به بازیهای آسیایی جاکارتا, در تاریخ سوارکاری کشور بی سابقه است.

این اعزام , فارغ از هر نتیجه ای که , تیمی و یا انفرادی , حاصل شود , در تاریخ ورزش ایران و سوارکاری ثبت گردیده است , و امیدوارم نقطه عطفی و دریچه ورودی باشد , برای حضور مداوم و موفق سوارکاران ایرانی , در رویدادهای بزرگ سوارکاری آسیا و جهان .

اما به یاد داشته باشیم , و احترام قایل شویم , بابت همت و اراده ای که پشتیبان این حرکت عظیم و بی نظیر بود , و با تلاش  شبانه روزی و استفاده از تمامی ظرفیتهایی که متصور بود , این حرکت رویایی و دست نیافتنی را محقق کرد.

 آقای دکتر مسعود خلیلی , ریاست شایسته فدراسیون سوارکاری , واقعآ و انصافآ , رویایی را متصور کرد , که حتی تا چندروز مانده به پرواز اسبها به مقصد جاکارتا , اغلب خانواده سوارکاری , و حتی تعدادی از افرادی که قرار بود به جاکارتا اعزام شوند , تحقق آن را محال می پنداشتند. به سهم خود , مراتب سپاسم را ابراز میکنم.

و همچنین پاس بداریم تلاشهای کم نظیری که , شخصآ در طی چندماهه اخیر که  بعنوان سرپرست و دامپزشک تیم منصوب شده بودم شاهد آن بودم , توسط همه ی دست اندرکاران فدراسیون سوارکاری , دبیر محترم آقای محمد کاظمیان و همه کارمندان و کارکنان فدراسیون , صورت پذیرفت .

در پایان از فدراسیون محترم , کمیته ملی المپیک و تیم اعزامی به جاکارتا , پوزش میطلبم که بدلیل بروز عارضه ناگهانی جسمانی , افتخار همراهی تیم را از دست دادم و نتوانستم در خدمت تیم باشم.

برای همگی ,آرزوی سلامتی و سربلندی و موفقیت دارم.

با احترام, دکتر احمدرضا چراغی ,دامپزشک و سرپرست قبلی تیم سوارکاری ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا 2018

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد