گزارش کارگاه تخصصی نعلبندی استان گلستان

کارگاه تخصصی نعل‌بندی به میزبانی استان کردستان برگزار شد
  کارگاه آموزش تخصصی نعل‌بندی با حضور مدرس پیشکسوت کشور  محمود مکاری نژاد و علاقه‌مندان این حرفه در دو بخش تئوری  و عملي  در باشگاه سوارکاری شاسوار شهر سنندج برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومي فدراسيون سواركاري ، اين  کارگاه  آموزشي تخصصی  در بخش تئوري شناخت با ابزارالات  نعل بندی و شناخت و بیماریها ی سم و در بخش عملی شیوه کار نعل داغ و سرد با هدف مراقبت از سم و اندام‌های حرکتی اسب  توسط استاد محمود مکاری نژاد  با حضور ۳۵ نفر از علاقمندان اين رشته از استان های مختلف به مدت یک روز برگزار ‌شد.
ميهمي دبیر هیات سوارکاری استان کرمانشاه با بیان اینکه  نعل‌بندی خوب موجب نگهداری اسب در این صنعت مي شود، برگزاری کارگاه نعلبندي  را باعث پرورش بهتر  اسب ها دانست .
زانیار قریشی مسول کمیته اموزش  هیات سوارکاری استان کردستان هم  از برگزاری کارگاه های اموزشی در زمینه بیماری های  دام در حوزه اسب و دامپزشکی ،مدیریت اسب و تغذیه، لامیناتیس و بیماریهای حرکتی زیر نظر خانم جولیت ملیسون و دوره های داوری استقامت، دوره های کلانتری، اصول پایه سوارکاری توسط مدرسین بنام فدراسیون جهانی سوارکاری در این  استان در اینده نزریک خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد