کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری برگزار شد.

روز گذشته جلسه تخصصی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور با حضور مسعود خلیلی رییس  فدراسیون،محمد کاظمیان دبیر کل، عباس محمودی حراست فدراسیون، محمدعلی جاویدی رییس کمیته زیبایی و دیگر اعضاء کمیته زیبایی و جمعی از مالکین و تولید کنندگان کشور و رییس کمیته  زیبایی استان البرز در محل سالن همایش های فدراسیون برگزار گردید.

در این جلسه تخصصی که در دو بخش مجزا برگزارشد و نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامید ابتدا موارد مربوط به جشنواره قهرمانی کشور تجزیه و تحلیل گردید. سپس از مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری بر قانونمندی هر چه بیشتر و برگزاری با کیفیت جشنوارهای زیبایی کشور، اعزام اسب به خارج از کشور جهت شرکت در جشنواره های بین المللی و نیز لزوم تمکین استانها و مالکین از قوانین کمیته زیبایی فدراسیون تاکید گردید.
در ادامه  جاویدی از تدوین قوانین ملی جشنواره ها، نظام مند نمودن جشنواره های زیبایی  بر اساس قوانین ایکاهو، تدوین و اجرای قوانین مربوط به استفاده از داروهای ممنوعه و دوپینگ، تنظیم چک لیست و آیین نامه برگزاری جشنواره ها و نظارت دقیق بر اجرای آن از سال جدید، انتشار اطلاعات مربوط به داروهای ممنوعه و قوانین به روز ایکاهو در سایت و کانال های اطلاع رسانی فدراسیون تاکید نمود.
در ادامه جلسه که با اعضای کمیته زیبایی کشور برگزار گردید، چک لیست برگزاری جشنواره های زیبایی و تقسیم کار کمیته جشنواره و زیبایی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
جلسه آتی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون با حضور روسای کمیته های زیبایی استانها و کادر اجرایی جشنواره ها اعم از سرکلانتران، کلانتران، دی سی، گویندگان و محاسبات برگزار خواهد شد و تا آخر آبانماه تقویم ورزشی سال جدید پس از بررسی های نهایی مصوب خواهد گردید.
photo_2017-10-15_08-46-32photo_2017-10-15_08-46-27photo_2017-10-15_08-46-38

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد