پيام تبريك «دکترمسعودخلیلی» رییس فدراسیون سوارکاری به مناسبت نوروز باستانی

با نام خالق هستی
نوروزخجسته ايران را در سال ۱۳۹۹ در شرايطي متفاوت تجربه مي كنيم كه مردم در هماوردي دشوار با ويروس كرونا مهياي اين جشن ايراني مي شوند تا به فصل زنده شدن مجدد و رويش طبيعت سلامي دوباره كنند و به شكرانه اين تحول در زندگي ، زيباترين آموزه خلقت را به نظاره بنشينند .
سالی که گذشت فراز و نشیب های تلخ و شیرینی را به همراه داشت، شرکت برخی از قهرمانان کشورمان در تورنومنت های بین المللی، برگزاری کلیه رویدادهای تقویمی فدراسیون طبق برنامه مصوب، سرانجام بخشی و پرداخت مالیات سال های مختلف فدراسیون، تعریف پروژه های بزرگ و جدید در برخی از استان ها و جزیره کیش و نهایتاً ایجاد تفاهم و توافق با وزارت جهاد کشاورزی با محوریت نهاد ریاست جمهوری و تعیین تکلیف ماموریت های فدراسیون در این زمینه، انجام و اعلام نتایج تمامی تست های آزمایشگاهی که به دلایل مختلف و از جمله مشکلات مرتبط با تحریم با تأخیر مواجه بود، ثبت کتاب اول تبارنامه اسب تروبرد، ثبت کتاب هفتم تبارنامه اسب عرب، تدوین کتاب اسب یموت ایران و تدوین کتاب دوم اسب ترکمن وکرد ایران از جمله اتفاقات سال ۱۳۹۸ بود.
از دست دادن قهرمان نام آور سوارکاری کشورمان  مرحوم استاد علی رضایی خاطره تلخی بود که در سال ۱۳۹۸ بر پیکره ورزش سوارکاری کشور وارد گردید، غم و اندوه از دست دادن پیش کسوت و همکار خوبمان مرحوم آقای انوشیروان جمالی  و  مرحوم اقای فرخ پیروزان پیشکسوت عرصه اسبدوانی نیز در سال ۱۳۹۸رقم خورد.
فدراسيون سواركاري در سال ١٣٩٩ هم با حركت بر مدار برنامه در صدد است بهترين اتفاقات را كه موجبات رونق افزايي رشته هاي مهيج متبوع را فراهم مي كند بیش از پیش رقم بزند .
فرا رسيدن عيدسعيدباستاني را به مردم خوب ايران اسلامي ، جامعه ورزش كشور ، قهرمانان ، مربيان ، داوران و پيشكسوتان ورزش به ويژه جامعه سواركاري ايران تبريك مي گويم .
سر بر آستان حضرت دوست، از ذات أقدس باريتعالي حل مشكلات جامعه ، سلامتي و عزت مردم ايران و افتخارات بزرگ را براي ايران اسلامي طلب مي كنيم .
  🖊مسعود خليلي 
رئيس فدراسيون سواركاري ج.ا.ا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد