اطلاعیه اردوی آماده سازی درساژ جهت آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی اوراسیا

⭕️به اطلاع سواکاران درساژ می رساند
نظر به اعلام دپارتمان سولیداریتی فدراسیون جهانی سوارکاری جهت توسعه رشته درساژ در مناطق کشورهای گروه 3 که شامل کشورهای ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و ایران می باشد، این فدراسیون در نظر دارد یک اردوی آماده سازی درساژ جهت آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی اوراسیا 2021 که قرار است از تاریخ ۱۵ الی ۲۵ژوئیه (۲۴تیر الی ۳ مرداد ۱۴۰۰) در کشور روسیه انجام پذیرد، برگزار نماید.
جهت استعدایابی افراد قرار است یک دوره سه روزه استعدادیابی با حضور مربی روسی، خانم Alexandra Korelova، در ماه آینده برگزار گردد. پیش نیاز حضور در دوره استعدایابی، شرکت در مسابقه درساژ به مناسبت بزرگداشت عید سعید فطر مورخ ۲۴ اردیبهشت می باشد. پس از این مسابقه افراد واجد شرایط به دوره استعدادیابی راه یافته و پس از آن این افراد جهت حضور در اردوی روسیه باید در یک مسابقه ملی و FEI Dressage World Challenge که تاریخ آن ها متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل پیوست (پروژه توسعه درساژ) مراجعه نمایید. همچنین دفترچه اطلاعات فنی مسابقات قهرمانی اوراسیا 2021 پیوست می باشد.
از سوارکاران علاقمند خواهشمند است حداکثر تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت سطح تستی که تمایل به شرکت در آن را دارند (طبق فایل پیوست پروژه توسعه درساژ) به همراه سن خود را به سرکار خانم ثمینه اشتیاقی (مسئول روابط بین الملل کمیته درساژ) به شماره 09122081752 اعلام نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد