حضور کولائیان رئیس هیات سوارکاری استان مازندران در جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گزاری شورای اسلامی شهر ساری

📃حضور کولائیان رئیس هیات سوارکاری استان مازندران در جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گزاری شورای اسلامی شهر ساری
✒جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گزاری شورای اسلامی شهر ساری عصر چهرشنبه با حضور کولائیان و دبیر هیات استان سورتیجی به ریاست سید ذوالفقار شریفی ایزدی در تالار جلسات شورا تشکیل شد.
✍شریفی رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گزاری شورای اسلامی ساری رویداد فرهنگی ساری ۲۰۲۲ را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های شهر در حوزه‌های مختلف دانست و به این نکته اشاره داشت از تمام پتانسیل‌ها باید در این حوزه کمک گرفت.
✍کولائیان رئیس هیات سوارکاری استان مازندران ضمن تقدیر بابت دعوت از مهندس شریفی ریاست کمیسیون و اعضا شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به این نکته که: هر کمکی از مجموعه هیات استان برای مشارکت در رویداد فرهنگی ، ورزشی و گردشگری ساری ۲۰۲۲  بر بیاید کوتاهی نخواهد کرد و  در رابطه با قابلیت‌های استان در زمینه سوارکاری ، نمایش اسب کاسپین ( خزری) و هنرهای رزمی سواره، شو زیبایی و پرتاب نیزه از روی اسب را از جمله برنامه‌های مناسب برای رویداد فوق الذکر عنوان کرد و گفت : اسب خزری( کاسپین ) با قدمت ۵ هزار سال معرفی شده و بنظرم با عنایت به استعدادهای شهر و استان ، نمایش آن و همچنین هنرهای رزمی سواره با لباس بومی مازندران جالب توجه خواهد بود.
✍️در انتها برای جمع‌بندی مباحث بابت مشارکت بعد از ارائه طرح‌های مکتوب از جانب هیات استان به کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گزاری به مرحله اجرا خواهد رسید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد