بخشنامه مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره ۲۷و۲۸ آبانماه،استان فارس

بخشنامه مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره ۲۷و۲۸ آبانماه،استان فارس:
 ۱- اسبهای مسابقه باید گواهی سلامت اسب صادره از سوی شبکه دامپزشکی محل باشگاه و گواهی حمل و نقل با ذکر مبدا و مقصد را به همراه داشته باشند.
 ۲- داشتن کارت بیمه ورزشی جهت  شرکت در مسابقات مذکور الزامی است.
 ۳- شرکت کنندگان می‌توانند با لباس سوارکاری یا لباس سنتی در مسابقه شرکت کنند، کلاه سوارکاری اجباری بوده و بانوان ملزم به حفظ شئونات اسلامی و رعایت حجاب می‌باشند.
 ۴- تمامی شرکت کنندگان می بایست مشخصات اسبهای خود و مالک آن را پس از احراز مالکیت بر اساس شرایط اعلام شده از سوی معاونت فنی فدراسیون، در آن واحد ثبت و سپس اقدام به ثبت نام مسابقه نمایند.
 ۵- در جریان برگزاری مسابقه میکروچیپ اسبها توسط ناظران و نماینده معاونت فنی کنترل و چنانچه اسب در معاونت فنی ثبت نشده باشد و یا اطلاعات ثبت نامی اسبها با اطلاعات ثبت شده در سامانه معاونت فنی مغایرت داشته باشد، از شرکت اسب در مسابقه جلوگیری به عمل خواهد آمد.
۶- سوارکاران شرکت کننده در این رویداد فقط میبایست از مانژ تمرین تعیین شده توسط هیات داوران برای گرم کردن اسبها استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلانتران و یا دریافت گزارش رسمی، سوارکارانی که در اطراف محل برگزاری مسابقه تمرین کرده  و به تشخیص هیأت داوران باعث بی نظمی اجرای مسابقه باشند از مسابقه حذف خواهند شد.
 ۷- پروتکلهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اجرا خواهد شد این مسابقه بدون تماشاچی برگزار می گردد و استفاده از ماسک برای تمامی حاضرین در محل مسابقه الزامیست.
۸-مسابقه کمانگیری روی اسب در روز پنجشنبه ۲۷ آبان در دو سبک کاباک و سریال شوت و بر اساس قوانین WHAF برگزار خواهد شد، کاباک در چهار دور  و سریال شوت در سه دور و زمان مجاز هر دو سبک دوازده ثانیه و طول مسیر ۹۹متر میباشد.
۹-مسابقه ی نیزه بازی(تنت پگینگ) در روز ۲۸ آبانماه و در دو سلاح نیزه و شمشیر به صورت انفرادی و بر اساس قوانین ITPF برگزار خواهد شد، برای سلاح نیزه برداشتن حلقه و گل میخ(پگ) و برای سلاح شمشیر بُرش لیمو و برداشتن گل میخ در نظر گرفت شده است، زمان مجاز ۷ ثانیه و طول مسیر ۸۰ متر میباشد.
۱۰- تیم داوران و کلانتر میدان از استفاده ی ادوات غیر مجاز جلوگیری کرده و هر شرکت کننده ملزم به همراه داشتن ادوات شخصی میباشد.
۱۱-شرکت کنندگان از تاریخ ۲۵آبانماه مجاز به ورود و استقرار در مجموعه ی میزبان بوده و روز ۲۶ آبانماه می‌توانند در لاین با نظارت نماینده ی تیم داوری تمرین داشته باشند.
۱۲-جلسه ی توجیهی و تشریح قوانین هر سبک در ساعت ۱۶ روز 26 آبانماه در محل مسابقه برگزار می‌گردد.
۱۳- نتایج هر روز در هر شاخه به صورت مستقل اعلام و برترینهای مسابقه بر اساس مجموع نتایج هر دو شاخه اعلام خواهد شد.
۱۴-هیات محترم استان فارس تعدادی اسب برای شرکت کنندگان میهمان در نظر گرفته است و شرایط نگهداری اسب میهمان برای کسانی که با اسب شخصی‌ در مسابقه حضور دارند در محل مسابقه در نظر گرفته شده است.
۱۵-این مسابقات فقط برای گروه سنی بالای ۱۶ سال برگزار خواهد شد.
۱۶-در صورت مشاهده ی اشکال در ادوات سوارکاری یا تخصصی تیم داوری و برگزاری ملزم به اخطار و در صورت عدم توجه ورزشکار حذف خواهد شد.
۱۷-استفاده از شلاق، تعلیمی ثابت و همینطور هرگونه رفتار خشونت آمیز با اسب ممنوع بوده و موجب حذف ورزشکار خواهد شد.
۱۸-در صورت وقوع حادثه برای اسب یا شرکت کننده در طول مسابقات و تمرین مسولیتی متوجه میزبان و فدراسیون سوارکاری نمیباشد.
مبلغ ثبت نام : 3000000 ریال + 9% مالیات لرزش افزوده
مهلت ثبت نام : تا پایان وقت اداری 25 آبان ماه
ثبت نام صرفاً از طریق سایت فدراسیون سوارکاری صورت می گیرد.
تلفن جهت هماهنگی : 09196392988

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد