اطلاعیه دريافت كارت پرسنلى مربيگرى

اطلاعیه آموزشی
به اطلاع متقاضيان دريافت كارت پرسنلى مربيگرى ميرساند، اين افراد ميبايست مدارک زیر را به طور كامل تهيه و به آدرس پستى فرداسيون پست نمایند:
1. درخواست صدور کارت پرسنلی مربیگری
2. کپی کارت اصلی مربیگری
3. کپی شناسنامه
4. کپی کارت ملی
5. یک قطعه عکس پرسنلی جدید (بانوان محترم میبایست عکس با حجاب کامل و بدون آرایش ارسال نمایند، در غیر اینصورت کارت برای ایشان صادر نخواهد شد.)
6. گواهی عدم سوءپیشینه
7. گواهی عدم اعتیاد
8. آخرین مدرک تحصیلی
9. بیمه ورزشی (از طریق سایت فدراسیون پزشکی-ورزشی ثبت نام نمایید.)
توجه: صدور مدارك حداقل ٢ ماه بعد از ارسال مدارك اوليه انجام ميگردد.
تذکر1: در زمان مراجعه به فدراسیون براى دريافت كارت مربيگرى، کارت شناسایی معتبر(اصل شناسنامه یا اصل کارت ملی) با خود به همراه داشته باشید.
تذکر 2: کارت پرسنلی مربیگری صرفا برای مربیانی صادر میشود که اولا مدارک آنها معتبر باشد و ثانیا جهت دریافت کارت درخواست داده باشند.
لذا متقاضیانی که مایل به دریافت این نوع کارت هستند میبایست مدارک اولیه ای که در بالا ذکر شد را آماده نموده و به آدرس فدراسیون سوارکاری پست نمایند. لطفا روی پاکت درج شود: “مربوط به کمیته آموزش و استعدادیابی – درخواست کارت پرسنلی مربیگری “
خواهشمند است مراحل را تلفنی پیگیری نفرمایید، به محض آماده شدن مدارک از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام فدراسیون اطلاع رسانی میشود. (معمولا صدور مدارک 2 ماه بعد از درخواست انجام و اعلام میگردد و در صورت نياز به پيگيرى بعد از دو ماه، صرفا از طريق هيات هاى استانى پيگيرى نماييد.)
تذکر 3: به تاریخ اعتبار مدرک خود، (تاریخ صدور، تاریخ بازآموزی و تاریخ اعتبار) توجه نمایید، در صورتی که مدرک شما معتبر نیست لطفا در این خصوص درخواست ندهید.
آدرس پستی فدراسیون سوارکاری:
تهران – اتوبان صدر – بلوار کاوه جنوبی – خیابان رزمجوبین – پلاک 27 – کد پستی: 1939748411 .
کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد