اطلاعیه دوره آموزشی تئوری مربیگری درجه 3

اطلاعیه آموزشی
کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون سوارکاری ج.ا.ا. ، با همکاری هیات سوارکاری استان تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار مینمایند:
“دوره آموزشی تئوری مربیگری درجه 3”
تاریخ برگزاری: 8 لغایت 11 مرداد ماه 1401. (برنامه دقیق کلاسی متعاقبا اعلام میگردد.)
محل برگزاری: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سه راه طالقانی، خیابان بوشهر، پلاک 9، طبقه سوم، سالن اجتماعات هیات تیراندازی استان تهران.
مهلت ثبت نام: 6 مرداد ماه 1401.
هزینه ثبت نام: 4،500،000 ریال.
تذکر 1: کلیه اطلاعات مورد نیاز افراد جهت شرکت در این دوره آموزشی در اطلاعیه درج شده لذا خواهشمند است متن اطلاعیه را به دقت مطالعه نموده و جهت ثبت نام اقدام نمایید.
تذکر 2: همانگونه که در عنوان دوره آمده است، این دوره تئوری مربیگری و به عنوان یک دوره مشترک بین کلیه فدراسیون ها میباشد و برای همه افرادی که در شرف دریافت مدرک مربیگری 3 هستند الزامی است.لذا شرکت در این دوره به منزله گذراندن دوره های مربیگری سوارکاری نیست و هیچگونه مدرکی دال بر مربیگری سوارکاری به افراد تعلق نمیگیرد.
تذکر 3: افرادی که در حال گذراندن دوره های مربیگری سوارکاری هستند میتوانند در این دوره شرکت نمایند.
تذکر 4: ظرفیت شرکت در کلاس و مهلت ثبت نام دو گزینه مجزا هستند و بدیهیست هر کدام از این دو گزینه زودتر به اتمام برسد ثبت نام بسته خواهد شد و بعد از آن امکان تمدید مهلت ثبت نام و یا افزایش ظرفیت نیست. خواهشمند است بعد از آن برای ثبت نام تماس نگیرید. همچنین یادآور میگردد ثبت نام در کلیه دوره های آموزشی فدراسیون سوارکاری صرفا از طریق سایت فدراسیون انجام میگردد.
تذکر 5: در صورت بروز مشکل حین ورود به سایت و یا ثبت نام، در زمان اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه، صرفا با داخلی103 فدراسیون تماس بگیرید. بخش آموزش در این خصوص نمیتواند به افراد کمک کند.
تذکر 6: هیچ محدودیتی جهت شرکت افراد از کلیه استان های کشور در این دوره مطرح نیست، اما یادآور میگردد که دوره آموزشی تئوری مربیگری متداوما” از طریق ادارات کل ورزش و جوانان استانها در حال برگزاری است، لذا افراد میتوانند با مراجعه به ادارات کل ورزش و جوانان استانشان ، از زمان برگزاری این دوره در استان خود مطلع شوند و بعد از آن طبق شرایطشان جهت شرکت در این دوره تصمیم گیری نمایند.
لینک عضویت:
https://portal.feiri.ir/Public/Register
لینک ثبت نام:
https://portal.feiri.ir/Educations/ClassView/9434

https://t.me/feiri_news

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد