سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری :برگزاری رویدادهای مختلف، آماده سازی سوارکاران را در پی دارد / پیشسکوتان مربیان ارزنده ای هستند که جوانترها باید بسیار از آنها بیاموزند.

در حاشیه اختتامیه پرش با اسب جام لوازم خانگی لایف – محمدشهر استان البرز عنوان شد؛

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری :برگزاری رویدادهای مختلف، آماده سازی سوارکاران را در پی دارد / پیشسکوتان مربیان ارزنده ای هستند که جوانترها باید بسیار از آنها بیاموزند.

در آیین اختتامیه پرش با اسب جام لوازم خانگی لایف که به میزبانی محمدشهر استان البرز برگزار شد از پیشکسوتان این رشته تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، در چهارمین و آخرین روز مسابقات پرش با اسب که در مجموعه سوارکاری هوشمند برگزار شد از چهره های پیشکسوت و سادات این رشته با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری در حاشیه این مراسم ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت در حاشیه مسابقات پرش با اسب محمد شهر البرز بااشاره به برنامه های این فدراسیون در راستای استعدادیابی و نخبه پروری بیان کرد : یکی از اهداف فدراسیون ، برگزاری رویدادهای مختلف رقابتی در تمامی رده های سنی است که برای سراسر کشورباهدف تمرکز زدایی پیش بینی شده و به اجرا در می آید .
مصطفی دهدشتی با مهم خواندن حضور مستمر سوارکاران کشور در مسابقات داخلی اظهارداشت : باور داریم این مسابقات آماده سازی ، حس رقابت و نشاط در جامعه سوارکاری به ویژه ورزشکاران جوان این رشته را بر می انگیزاند و آنها را در شرایط آماده سازی بهتر قرار می دهد که این موضوع یکی از اهداف فدراسیون سوارکاری است .

وی درادامه سخنانش برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دراین رویداد را مورد توجه قرارداد و گفت : پیشکسوتان سرمایه‌ای عظیم برای خانواده بزرگ سوارکاری محسوب می‌شوند و بر ما واجب است تا در هرشرایطی کنار بزرگان ورزش کشورمان باشیم و از دانش و تجربیات آنها به بهترین شکل بهره برداری کنیم .

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری افزود: ما قدردان افرادی هستیم که در سالهای نه چندان دور برای کشورمان عزیزمان افتخار وعزت آفریدند و در دوره بازنشستگی نیز بی دریغ تجربیاتشان را در اختیار نسل جوان قرار می دهند. امروز در حضور نزدیک به هفتاد ورزشکار در جام لایف، آیین تکریم را به جا آوردیم تا سوارکاران جوان کشورمان ، افرادی که راه را برای شان گشوده اند از نزدیک ببینند.

وی با تاکید بر الگوسازی و معرفی الگوهای موفق به جامعه جوان سوارکاری تاکید کرد : پیشسکوتان مربیان ارزنده ای هستند که جوانترها باید از آنها بسیار بیاموزند و از دانش آنها بهره های بسیار ببرند .

دهدشتی در بخش دیگری از سخنانش به آیین رونمایی از کتاب اصول و قوانین داوری در سوارکاری اشاره و بیان کرد : از مرتضی سلسله ذاکرین پیشکسوت داوری
موالف این کتاب بسیار مهم تجلیل شد.
لازم به ذکر است ،از پیشکسوتان که به خاطر سالها تلاش در حوزه آموزش ، افتخارافرینی برای ایران در رویدادهای ورزشی و حضور اثر گذار در برنامه های توسعه یی رشته های سوارکاری، توسط مصطفی دهدشتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون و سینا غلامی مدیرعامل شرکت لایف مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند .
همچنین در مراسم اختتامیه پرش با اسب که با عید سعید غدیر خم همزمان شده بود از سوارکاران و کادر فنی سادات نیز تجلیل به عمل آمد .
برترین های مسابقات پرش با اسب به شرح زیر اعلام شد :
مقام اول: امیر زاهدی با اسب با بکارت از باشگاه کوثر
مقام دوم: رادمرد هوشمند با اسب کلیر اسکای زد از باشگاه هوشمند
مقام سوم: حمید رضا حسینی با اسب کاپیتان جک از باشگاه بام
مقام چهارم: مازیار جمشید خانی با اسب کواردو۱۲۵ از باشگاه تکسواران نادری
مقام پنجم : امیر زاهدی با اسب آگنس از باشگاه کوثر

https://t.me/feirinews

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد