در مراسم اهداء حکم  سرپرستی کمیته گردشگری با اسب فدراسیون سوارکاری تاکید شد؛

در مراسم اهداء حکم  سرپرستی کمیته گردشگری با اسب فدراسیون سوارکاری تاکید شد؛

زندی : ترسیم چشم انداز،آمایش‌سرزمین، توجه به زیرساختها وتربیت نیروی انسانی باهدف تسریع برنامه های توسعه‌ی این رشته

🔸سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در حوزه همگانی در رشته ی گردشگری بااسب گفت : سیاست گذاری در حوزه کمی می تواند رشد کیفی رشته سوارکاری را در این رشته در پی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، طی احکامی از سوی سرپرست فدراسیون سوارکاری ، سرپرست و اعضای کمیته گردشگری با اسب منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، رضا زندی  در حکمی آرش خیراندیش را به عنوان سرپرست کمیته گردشگری با اسب منصوب کرد.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در مراسم  اهدا  این حکم، ترسیم چشم انداز، آمایش‌سرزمین، توجه به زیرساختها وتربیت نیروی انسانی باهدف تسریع برنامه های توسعه ی این رشته را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین بیان کرد :  سیاست گذاری در حوزه کمی می تواند رشد کیفی رشته سوارکاری را در این رشته در پی داشته باشد.

در ادامه مصطفی دهدشتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از گردشگری با اسب  به عنوان یک صنعت مهم در کشور یاد کرد و خطاب به اعضای کمیته گفت :برنامه های توسعه ای این رشته در حوزه های زیر ساختی ، همگانی و تربیت نیروی انسانی مورد توجه جدی قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه مطلوب برای رشد رشته گردشگری بااسب الگوهای مناسب در سایر کشورها مورد بررسی قرار بگیرد، افزود : با شناخت وضعیت موجود در کشور و بررسی شرایط این رشته در سایر کشورها وتدوین برنامه با تکیه بر تجربه کشورهای موفق و در نظر گرفتن اقلیم و فرهنگ کشورمان ،سرعت رشد این رشته را بیشتر کرد .

 دهدشتی در بخش دیگری از سخنانش جغرافیای ایران را مورد توجه قرار داد و گفت : هیئت های استانی نقش مهمی در اجرای برنامه های این کمیته خواهند داشت و برای تحقق این موضوع باید ضمن آمایش سرزمین ، استانهایی که بستر مناسب برای سرمایه گذاری در این رشته را دارند شناسایی و تقویت شوند .

وی در ادامه بیان کرد امروزه بر هیچکس اهمیت گردشگری با اسب به عنوان یک صنعت که بخشهای مختلف اقتصادی را در بر میگیرد پوشیده نیست بنابراین دقت نظر بر این دو بخش  کار کارشناسی دقیقی را می طلبد که امیدوارم با تعامل و همفکری با وزارت محترم میراث فرهنگی و گردشگری به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در حوزه همگانی دررشته ی گردشگری بااسب تاکید کرد : سیاست گذاری و برنامه ریزی جهت بهره مندی از اسب هایی که عمر ورزشی آنان به پایان رسیده و دیگر قادر به شرکت در مسابقات حرفه ایی نیستند می باشد.

لازم به ذکر است ،در پایان آرش خیر اندیش توضیحاتی را در خصوص برنامه های پیشنهادی این کمیته مطرح کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد