مراسم اهدا حکم  سرپرستی کمیته دامپزشکی و مبارزه با دوپینگ

مصطفی دهدشتی:هرگونه استفاده از داروهای ممنوعه انرژی زا ، گذر از مرزهای اخلاقیات است

سرپرست فدراسیون سوارکاری با مهم خواندن  برنامه ریزی در جهت ارتقاء سطح سلامتی و حفظ  نژاد اسب‌های ایرانی توسط کمیته دامپزشکی بیان کرد : این حوزه موظف است در خصوص دوپینگ و داروهای ممنوعه انرژی زا آگاهی سوارکاران وباشگاهداران را افزایش دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری مصطفی دهدشتی در آیین اهدا احکام سرپرست کمیته دامپزشکی وضددوپینگ و اعضای آن همکاری مشترک با سازمان دامپزشکی را مورد  تاکید قرارداد و گفت: اسب‌ها وباشگاهها به ویژه در هنگام برگزاری مسابقات به دقت کنترل شود تا ان شاالله به زودی بتوانیم منطبق با استانداردهای جهانی مشکل قرنطینه راحل کنیم .

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری همچنین موضوع دوپینگ ومبارزه با استفاده داروهای انرژی زا را بسیار مهم دانست  و افزود : فدراسیون سوارکاری به دنبال برگزاری رقابت‌های جوانمردانه است و هر گونه استفاده از داروهای انرژی زای ممنوعه ، گذر از مرزهای اخلاقیات در ورزش است.

وی افزود : در بخش ضد دوپینگ باید ضمن تعامل با مجامع بین المللی ، با برگزاری دوره های آموزشی سوارکاران،مربیان و مالکین را با آخرین اطلاعات علمی در این حوزه آشنا کند و ابتدای آموزش، فرهنگ سازی و پیشگیری صورت پذیرد و سپس برخورد قاطع و بازدارنده با خاطیان صورت پذیرد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری با مهم خواندن کمیته دامپزشکی  توضیح داد: برنامه ریزی در جهت ارتقاء سطح سلامتی و حفظ  نژاد اسب‌های ایرانی  توسط کمیته دامپزشکی برای فدراسیون بسیار حائز اهمیت و باید مسائل مربوط به این بخش با دقت پیگیری شود.

در این جلسه دکتر احمدرضا چراغی سرپرست کمیته دامپزشکی و ضد دوپینگ نیز با قدردانی از حسن اعتماد مجموعه فدراسیون سوارکاری ، به  تبیین بخشی از برنامه های خود پرداخت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد