سرپرست تیم ملی پرش با اسب خبرداد:آمادگی صد درصدی تا زمان حضور در بازی های اسیایی هانگژو

سرپرست تیم ملی پرش با اسب خبرداد:

برپایی اردوی آماده سازی سوارکاران ایران در هلند / حضور ملی پوشان کشورمان در مسابقات CSI /آمادگی صد درصدی تا زمان حضور در بازی های اسیایی هانگژو

سرپرست تیم ملی پرش با اسب کشورمان با اشاره به برپایی اردوهای آماده سازی ملی پوشان کشورمان در کشور هلند اظهارامیدواری کرد با آماده سازی صد درصدی تیم ملی پرش بااسب حضوری قابل قبول دربازی های اسیایی هانگژو داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری : ملی پوشان پرش با اسب کشورمان با حضور در محل فدراسیون با رضا زندی سرپرست فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

در جریان این دیدار، مسعود مکاری نژاد ، دانیال محزون و امید غریبی به همراه محسن ذاکری سرپرست تیم ملی پرش با اسب کشورمان گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی ارائه کردند.

در این نشست ذاکری با بیان اینکه هم اکنون نغمه خانجانی در هلند تمرینات خود را پیگیری می کند تصریح کرد : محزون، مکاری نژاد و غریبی برای مدت کوتاهی به تهران سفر کرده‌اند و طی چند روز اینده به محل تمرینات خود، باز خواهند گشت.

وی درخصوص روند آماده سازی تیم ملی پرش با اسب کشورمان توضیح داد: به محض تایید حضور تیم ملی سوارکاری در هانگژو توسط ستاد عالی بازیهای آسیایی، برترین ها انتخاب و به اردوی آماده سازی در هلند اعزام شدند، اسب‌های مورد نیاز، مشخص و اعضای تیم تمرینات شان را پیگیری کردند.

سرپرست تیم ملی پرش با اسب کشورمان افزود: همزمان با برگزاری مرحله اول اردو ، ملی پوشان کشورمان در مسابقاتی که در هلند برگزار شد شرکت کردند که نتایج به فدراسیون ارائه شد .

وی درادامه یادآور شد، مرحله دوم اردو ۱۵ شهریور و مرحله سوم ۲۳ شهریور ادامه خواهد داشت ، ضمن اینکه قراراست نمایندگان ایران در مسابقات CSI پیش رو شرکت کنند.

ذاکری با مهم خواندن آماده سازی اسب ها این نکته را متذکر شد که همزمان با انجام تمرینات روزانه، برای آماده سازی اسب‌ها نیز اقدامات تکنیکال انجام شده تا به امید خدا ورزشکاران کشورمان با آمادگی کامل به بازی های اسیایی اعزام شوند.

وی همچنین گفت: تا ۲۹ شهریور در هلند خواهیم بود سپس اسب‌ها به قرنطینه در شهر آخن آلمان خواهند رفت و پس از آن به هانگژو اعزام میشوند، در همان تاریخ تیم ملی به تهران سفر می کند تاهمراه کاروان به چین اعزام شوند.

سرپرست تیم ملی پرش با اسب درپایان سخنانش به تبیین مواردی که در دیدار با سرپرست فدراسیون پرداخت و افزود: جلسه بسیار راهگشا و خوبی بود مسائل و مشکلات را مطرح کردیم که بسیار نتیجه بخش بود و انشالله به لطف پروردگار و دعای خیر خانواده بزرگ سوارکاری سربلند و با موفقیت از این رویداد بین المللی به ایران عزیز باز خواهیم گشت.

https://t.me/feirinews

https://t.me/feirinews

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد